Kommentointi: hintavihje IVT 09 LR-N

jarski73

Aktiivinen jäsen
janti sanoi:
Sama tarjous edelleenkin voimassa.

"Lämpökerroin jopa COP 7.3
Tuottaa lämpöä vielä -30 C
5 vuoden erikoistakuu"

IVT Center Lappeenranta Kouvola Imatra

Lähde Imatralainen 27.6.2012
lämmöntuotto loppuu -26 asteessa ja alkaa sulatus/lämmitys rumba,veljellä on IVT 12 LR-N
 

Titari

Jäsen
Vs: Kommentointi: hintavihje IVT 09 LR-N

Kai se lämpöä tuottaa -30C:ssäkin mutta pirun vähän ;D. Ei sitä sulatusrumbaa jaksa kauan kuunnella. Täällä se alkaa jo -23C:ssa.
 

jarski73

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: Kommentointi: hintavihje IVT 09 LR-N

Titari sanoi:
Kai se lämpöä tuottaa -30C:ssäkin mutta pirun vähän ;D. Ei sitä sulatusrumbaa jaksa kauan kuunnella. Täällä se alkaa jo -23C:ssa.
kyllä IVT pumput on leluja jos vertaa mitsun FD sarjaan,niistä tulee lämpöstä ja ei ala sulatus rumba oli pakkasta vaikka kuinka paljon.
 

pökö

Kaivo jäässä
Vs: Kommentointi: hintavihje IVT 09 LR-N

Jantin loggauksista näkyy FD.n sulatukset, ei tarvi arvailla.
 

RAFU

Vakionaama
Vs: Kommentointi: hintavihje IVT 09 LR-N

Taitaa jo löytyä todellinen kilpailija Hitachi SX Premium ILPeille, tasajännitemoottori, Hotpipe jne.
Lisää tietoja täältä: http://www.ivt.fi/images/images_fi/pdf/ILPesite.t2.min.pdf
Onko joku foorumin jäsenistä jo ehtinyt saamaan kokemuksia IVT 09 LR-N ILPistä kovemmilla pakkasilla.
 

RAFU

Vakionaama
Vs: Kommentointi: hintavihje IVT 09 LR-N

Tuoltahan löytyi Jantin linkki Energimyndigheten SE testistä (ei kuitenkaan Premium mallista):
http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=16362.msg203597#msg203597
Kaukana COP 7,3 näyttäisi olevan todellisuudesta, mainosmiesten temppuja ilmeisesti taas.
 

jarski73

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #7
Vs: Kommentointi: hintavihje IVT 09 LR-N

RAFU sanoi:
Taitaa jo löytyä todellinen kilpailija Hitachi SX Premium ILPeille, tasajännitemoottori, Hotpipe jne.
Lisää tietoja täältä: http://www.ivt.fi/images/images_fi/pdf/ILPesite.t2.min.pdf
Onko joku foorumin jäsenistä jo ehtinyt saamaan kokemuksia IVT 09 LR-N ILPistä kovemmilla pakkasilla.
kuten aikaisemmassa viestissä sanoin,-26 astetta kun on pakkasta niin alkaa sulatus/lämmitys rumba,15min lämmitystä 10min sulatusta,ja kyseessä on IVT 12 LR-N malli.
 

Titari

Jäsen
Vs: Kommentointi: hintavihje IVT 09 LR-N

RAFU sanoi:
Onko joku foorumin jäsenistä jo ehtinyt saamaan kokemuksia IVT 09 LR-N ILPistä kovemmilla pakkasilla.

On ehtinyt kertyä yhden talven osalta. Sulatustoiminta kovilla pakkasilla 09 LR-N-mallilla identtistä kuin edellä olevassa postauksessa 12 LR-N:llä mutta alkavat jo -23C:ssä. "Toiminta on normaalia".
 
Back
Ylös Bottom