LN sulatusongelmat - kysely

puu

Aktiivinen jäsen
Ajattelin kerätä vähän tilastoa Mitsun LN-pumppujen sulatusongelmista. Tein aiheesta anonyymin Google-kyselyformin, johon voi vastata täällä:
LINKKI KYSELYYN

Voit vastata kyselyyn, vaikket tietäisi laitteen valmistusajankohtaa, jätä tällöin nämä kohdat tyhjäksi. Ne pitäisi pystyä lisäämään myöhemmin myös omaan vastaukseen.

HUOM! Vastaa vain jos sinulla on Mitsubishi Electric LN25 tai LN35 ilmalämpöpumppu ja tämä on kärsinyt liian tiheistä sulatusväleistä. Älä vastaa jos et omista kyseistä ILP:ä tai jos se on toiminut mielestäsi ongelmitta.

Kyselyn tuloksia voit tarkastella täällä.
Yksilöidyt vastaukset täällä.

Parannusehdotukset kyselyyn ovat tervetulleita.

Viimeksi muokattu:

Harrastelija

Vakionaama
Tuloksista tuli mieleen....
Takuuasiat pitäisi hoitua jälleenmyyjän kautta. Pitäisikö siis kysyä onko tyytyväinen jälleenmyyjän toimintaan?
Vai pitääkö tulkita että jälleenmyyjän kanssa on mennyt sukset ristiin ja siksi asioita hoidetaan maahantuojan kanssa?

puu

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Tuloksista tuli mieleen....
Takuuasiat pitäisi hoitua jälleenmyyjän kautta. Pitäisikö siis kysyä onko tyytyväinen jälleenmyyjän toimintaan?
Vai pitääkö tulkita että jälleenmyyjän kanssa on mennyt sukset ristiin ja siksi asioita hoidetaan maahantuojan kanssa?
Laitoin vaan maahantuojan tuohon, sillä se on kaikkia kyselyyn vastaavia yhdistävä tekijä (ellei ole joku muu maahantuoja kuin Scanoffice). Käsittääkseni maahantuojan pitäisi kuitenkin viimekädessä vastata asiasta.

Koupa

Tulokas
Moi! Vastasin juuri kyselyyn ja sen verran lisään tänne että nyt Scanoffice lähettää uuden kortin asennusliikkeelle. Uuden kortin asennus on ? jossain vaiheessa. En tiedä onko pumpun käyttö-ikä lyhentynyt kun pumppu on sulatellut viime- ja tämän talven 30 min. välein. Scanoffice jätti siihen (ja muihin kysymyksiini vastaamatta). Onneksi vihdoin päätyivät tekemään jotain. Kiitos kyselystä. Nämä on tärkeitä!!

Juhanisto

Aktiivinen jäsen
Minulla riitti tieto asentajalle ja hän toimitti tiedot maahantuojalle. Itse en maahantuojan kanssa ole asiasta keskustellut. Näin kai maahantuojakin haluaa asian hoitaa. Minulla ei ole asentajaa kohtaan mitää pahaa sanottavaa. Hän asentaa koneen ja vastaa että oma työ on tehty kunnolla. Minun kone on siististi asennettu ja asentajan kanssa keskustelut on positiivisia. Hänellä oli halua hoitaa asia kuntoon nopeasti. Ei kai kukaan asentaja olisi näitä viallisia asennellut jos olisivat asian tienneet. Ja kortin kävi vaihtamassa ihan eri mies. Joku maahantuojan sopimus huoltomies. Kyllä minun asentaja ainakin tiesi ilpeistä ja ohjelmista paljon. Oli joku sähköpuolen insinööri alunperin. Ja kiinnostusta asiaan ja ilmapumppuihin oli. Tiesi kuitenkin mukautuvasta sulatuksesta ja sanoi että ei ole kellosulatus.

puu

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Ei sinun tarvinnut mitään luoda ja tuohan päivittyy ihan itsestään. (Formsien vastaukset menevät automaattisesti tuonnäköiseen taulukkoon)
Tämä oli ensimmäinen kerta kun teen Google formin, joten erehdyin luulemaan että tuo luotiin seurauksena toimenpiteestäni. Syvimmät pahoitteluni.

puu

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Nostetaas tätä, kun tuntuu yhä jatkuvan ongelmat sekä pumpun (myös kakkosversion kanssa) että Scanofficen kanssa. Joten vastailkaapa, jos ette vielä ole.

Back
Ylös Bottom