heitin aiheen tähän koska kiinnosti löytyykö meiltäkin pannukakkuteoreetikkoja
Suomi on vähän huono alue litteään maahan uskoville, koska meillä koulussa opetetaan kaikille, että maan nimi on maapallo ja jo ala-asteen kouluopetuksessa tätä demonstroidaan karttapallon avulla. Itselläkin oli lapsena ihan oma karttapallo mutta sen lisäksi myös kuupallo.
Mutta koulussa opetettiin myös uskontoa ja kevätjuhlassa laulettiin Suvivirttä täysin varoittamatta. On hyvä osata katsoa asioita kriittisesti ja ymmärtää myös muiden näkemys vaikka siihen ei uskoisikaan.
Aiheeseen liittyen, aiemmin Google Maps näytti maan litteänä. Huomasin hiljattain, että nyt se näyttää maan pallona. Kokeilaapa zoomata poispäin riittävän kauaksi.