Milloin on aika vaihtaa uudenpaan malliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M

murska

Vieras
Minulla on käytössä ILP Panasonic CS-W9CKP ja olen miettinyt joko aika/kehitys on niin pitkällä että kannattaisi vaihtaa uudenpaan?

Vs: Milloin on aika vaihtaa uudenpaan malliin?

murska sanoi:
Minulla on käytössä ILP Panasonic CS-W9CKP ja olen miettinyt joko aika/kehitys on niin pitkällä että kannattaisi vaihtaa uudenpaan?

Jos laite on jotenkin epämukava, niin sitten mukavuussyistä. Ei näissä mitään vallankumousta ole tehty. Korkeintaan laatu vähän huonontunut, kun pitää tehdä bulkkia kehitysmaissa.

yhdyn edelliseen vastaukseen,ei ole vallankumousta tehty.jos tuo lämmintä hyvin en vaihtaisi itse ainakaan.

Ellet sitten keksi vanhalle pumpulle jotain toista paikkaa ja sitten hanki uutta nykyisen tilalle.

8)
Palaa 10-15 vuoden päästä asiaan.
Ikinä et saa mitään säästöä aikaiseksi, jos vaihtelet pumppua uudempiin malleihin.
Tosin jos kysymyksessä on harrastus, niin eihän siinä sitten ole mitään rajoja. ;D

Freeze sanoi:
8)
Palaa 10-15 vuoden päästä asiaan.
Ikinä et saa mitään säästöä aikaiseksi, jos vaihtelet pumppua uudempiin malleihin.
Tosin jos kysymyksessä on harrastus, niin eihän siinä sitten ole mitään rajoja. ;D

Vanhasta pumpusta tehdään mökkipumppu, ja sitten vielä vanhemmasta mökkipumpusta tehdään isovanhemmille pumppu, jne. Jos ilppikuume iskee, hätä keinot keksii. Jos ei muu auta, helpottaa vaikka hädän höyrystimelle, kyllä se siitä ajallaan puhki menee.

Takaisin
Ylös Bottom