Missä Hitachi Summit on valmistettu?

Både

Kylmämestari
felon sanoi:
Itse olen summittia pitänyt ikäänkuin paremapana vaihtoehtona kuin mitsun GE mikä tiedetäänkin ,mutta yllätyksekseni se pesi SP:N puolueettoman testin mukaan myös Mitsubishi FD35:n täällä etelä-suomen olosuhteissa kokonaisvuosi energiansäästössä ja vuosihyötysuhteen osalta. Takaisinmaksuaika on aikas hyvä! ;D

itse en kyllä laittaisi zlotyäkään kiinni laitteeseen joka ei anna -10 jälkeen lämpöä.
Yhtähyvin voi ostaa Ultimaten.Olisi samaa laatuakin kuin Summit.

VesA

In Memoriam
Vs: Missä Hitachi Summit on valmistettu?

janti sanoi:
Hyvä että vihdoinkin testataan! => Odottelemme kuitenkin edelleen niitä testituloksia. Reilusti vaan tulokset esille kaikkien ihmeteltäväksi tuonne Energymyndighetenin sivustolle. Tämä on nyt aivan turhaa spekulointia huhu puheiden perustella. :-X

Niin, testitulokset kyllä kelpaavat, mutta niistä jalostetuissa säästölaskelmissa on samantapaisia ongelmia kuin TM/RM:n lehtiartikkeleissa.

F

felon

Vieras

Både sanoi:
itse en kyllä laittaisi zlotyäkään kiinni laitteeseen joka ei anna -10 jälkeen lämpöä.
Yhtähyvin voi ostaa Ultimaten.Olisi samaa laatuakin kuin Summit.
Sarjassa ns.hyvä talli/mökki pumppu ainakin minulle on niin Summit ihan kuin GE:kin. Kumpaakaan en välttämättä talooni laittais ellei pakko budjettimeiningillä olla liikkeellä. Naapurilla tosin GE 35 veti mm. viime talvena jäähän ,kun Summit se porskuttaa! Ultia en itse huolisi jostain syystä ihan heti talliinikaan. Kiinassa,Malesiassa,Thaimaassa tai Intiassa tai muussa halpismaassa noi halpis/perus hyvät pumput tehdään ihan niinkuin muutkin halvemmat peruskamat tänäpäivänä eikä se ole varmasti kenelläkään jäänyt huomaamatta. Mielestäni huippu laatua ,jos haluaa niin sitä löytyy vielä useasta Japanilaisesta tuotteesta. Näin ainakin omakohtaisesti olen kokenut kantapäänkin kautta aika monessakin tuotteessa. Sensijaan halpismaissa tehtyä huippulaatua ei ole tullut vielä kertaakaan vastaan. :)

vayne

Vakionaama

Jeps Ulti-kortti on aina hyvä sokkona vetää esiin, kun omat argumentit loppuu :p Toki vertauksena vallan mainio.

Melko hauskoja nämä merkkihöpinät, kun oikein ammattilaisetkin niihin sortuu.

VesA

In Memoriam

vayne sanoi:

Ammattilaiset niitä täällä keskenään ovat etupäässä käyneetkin. Siksipä nykyään pyritään siihen että statuksesta käy jotenkin ilmi että toimii alalla ja voi olla omaa intressiä. Takavuosina oli aikalailla loppumattomasti uudelleenalkavia ILP-merkkikiistoja, etupäässä samojen henkilöiden kesken. Samaan tapaan kuin nytkin tietyt taikasanat aloittavat uuden kierroksen samaa vanhaa jauhantaa.

F

felon

Vieras

vayne sanoi:
Jeps Ulti-kortti on aina hyvä sokkona vetää esiin, kun omat argumentit loppuu :p Toki vertauksena vallan mainio.

Kai noita hintansa väärti ultejakin ja vastaavia on olemassa varsinkin (TMA):ta ajatellen. Työkaverilla tallissa on tosi pitkään porskuttanut joku vanha on/off kone lämmönlähteenä mitä kehuskelee. Isoin haitta on kuulemma ääni, se käy pakkasilla niinkuin vanha meridiesel. ;D

vayne

Vakionaama

felon sanoi:
Kai noita hintansa väärti ultejakin ja vastaavia on olemassa varsinkin (TMA):ta ajatellen. Työkaverilla tallissa on tosi pitkään porskuttanut joku vanha on/off kone lämmönlähteenä mitä kehuskelee. Isoin haitta on kuulemma ääni, se käy pakkasilla niinkuin vanha meridiesel. ;D

Juu en tarkoittanutkaan pönkittää itse merkkiä, huvitti vaan nämä vakio argumentit, mitä lyödään aina pöytää jossain vaiheessa "ammattikansan" merkkikiistoissa, oli sitten värittynyttä totuutta tai sitten ei.

Perus työjuhtana noita pidän, ei ole kaipuuta ylistää noita pumppujen mersuksi ;D ajavat asiansa ja se riittää.

vayne

Vakionaama

slpoy sanoi:
Täällä onkin ihmeellistä touhua kun kysytään testiraporttia esiin aletaan haukkua muita merkkejä ja vedetään ulti esiin, eihän sitä saa verrata merkki pumppuihin.

Mitsutossu-mies puhuu asiaakin fanaattisuuden rivien välistä ja eihän Ultia yleensä verratakkaan merkkikoneeseen, vaan otetaan esimerkkinä esiin huonoimmasta mahdollisesta pumpusta, johon väännön kohteena olevaa pumppua solvaten verrataan :cool:

Kyllä nyt Summitin maine on viimeistään tahrattu ! ;D

F

felon

Vieras

Missä Hitachi Summit on valmistettu? P.R.C eli Kiinassa on ainakin oma Summit tehty.

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Tässä vielä vahvistus tälle.

http://www.hitachiklima.ch/pdf/tech/003_Summit/004_Conformit%E4tserkl%E4rung/RAS_RAC-18_25_35YH5.pdf

Liitteet

• RAS_RAC-18_25_35YH5.pdf
    38,6 KB · Katsottu: 355
F

felon

Vieras

janti sanoi:
Tässä vielä vahvistus tälle.

http://www.hitachiklima.ch/pdf/tech/003_Summit/004_Conformit%E4tserkl%E4rung/RAS_RAC-18_25_35YH5.pdf

35FH6/35YH6 on Summitin tyyppi

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

felon sanoi:
35FH6/35YH6 on Summitin tyyppi

Em. oli edellinen Summit malli, uuden mallin vaatimuksen mukaisuusvakuutusta ei netistä löytynyt. Mistähön löytyisi?

Back
Ylös Bottom