Miten toimii

Asuja

Jäsen
Sisälämpötila on esim. 22 astetta. Pumpussa (IVT) lämmitysasento valittuna. Kun säädän pumpun 19 asteeseen, alkaako se jäähdyttää vai pysähtyykö kokonaan vai kierrättääkö vain sisäilmaa.

Kun meinaan pikkuhiljaa se viileää puhaltelee.

Siirsin aiheen oikealle alueelle -eepponen
 
S

SamiR

Vieras
Vs: Miten toimii

Jos pumpussa on lämmitysasento valittuna niin ei se ala jäähdyttää.
 
Se vain kierrettää sisäilmaa ja se tuntuu kylmältä. Jos tarkistat puhallusilman lämpötilan, huomaat , että se on sisäilman verran lämmin.
 
Back
Ylös Bottom