Projektina purkaa sisäyksikköä siihen pisteeseen asti, että puhaltimen rummun saa irti irralaan pesua varten. Tämän videon ohjeilla purkaminen sujunut varsin vähillä kirosanoilla vaiheeseen, jossa luukut sisältävä osa pitäs irrottaa, jotta kennoa pääsee kääntämään rummun irroitusta varten. Kondenssivesiletku on yhdistetty tuohon luukut sisältävään osaan. Miten olette toimineet tässä vaiheessa? Oletteko iroittanut kondenssivesiletkun, jotta luukut sisältävä osan saa kokonaan irti, vai oletteko irroittanut osan vain vasemmasta päädystä siirtäen sitä ulospäin, jotta kennon vasenta päätyä voi kammeta sen verran ulospäin, että rummun saa vedettyä ulos? Kun on vain kaksi kättä, niin jälkimmäinen vaihtoehto vaati jo jonkunmoista luovuutta käsien käytölle ja siksipä osan kokonaan irroitus houkuttaa. Kondenssivesiletku on ilmeisesti vain työnnetty luukut sisältävässä osassa olevaan nysään. Tuleeko grande katastrof nyt heti vai myöhemmin vuodon muodossa, jos irroitan kondenssivesiletkun?