Nibe 310- kompressorin pikakäynnistys

y7bcnsk1

Tulokas
Tervehdys,
Teitääkö kukaan miten kompressorin saisi heti käyntiin Nibe 310:n sammutuksen jälkeen. Nyt siinä menee noin vartti-20 min. Huoltomies oli joskus vaihtamassa kylmäaineita ja jotain näppäinyhdistelmää käyttäen sai sen heti käyntiin en vaan muista miten.

Nyt ongelmana on koodi A03, kompura lähtee käyntiin mutta sammuu varmaan n10 sek kuluttua. mmahtaako olla kaputt vai olisiko kylmäainevajausta onko ryhmäläisillä mahdollisesti tietoa. Vanhahan tuo on, alkuperäinen vuodelta 2000 mutta jos vielä vaihtamatta voisi saada toimivaksi

Kiitos etukäteen vastauksistanne!

y7bcnsk1

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
Vs: Nibe 310- kompressorin pikakäynnistys

Kokeilemalla löytyi: valitaan Kanava 14 ja samanaikaisesti painetaan vastus/kiertovesipumppu- nappulaa niin hörähtää kompura käyntiin. Nyt käy mulla pari minuuttua ja sitten A03 koodi. Olen koittanut nollata sieltä suodattimen alla olevasta painikkeesta mutta koodi uusiutuu. Onko hyviä vinkkejä jos joku osaisi katsoa tarkemmin. Toki huoltoliikkeet on mutta en välittäisi heidän taksojaan maksella, ainakaan vielä selvittämättä asiaa vähän ennen.

Sammeli77

Aktiivinen jäsen

Toimintaohjeet käyttöohjekirjan sivulla 20.

http://www.nibeonline.com/pdf/611351-1.pdf.

Paineensäätimien palautusta voisi kokeilla.

y7bcnsk1

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja

Kiitos vastauksesta!
Ylipainesäädintä olen kyllä painellutkin koneen käydessä ja sammutettuna mutta ei ole vaikuttanut toimintaan. Alipainesäädin lienee mielestäni automaattiversio joten sitä en ole päässyt painelemaan, pari johtoa siitä lähtee ??? Voisiko näiden säädinten kanssa tehdä jotian muuta?

J

jankka

Vieras

Täälähän kävi näin, kompura ja muuta hilipettä vaihdettiin. Vähä aikaa toimi kunnes alko ilmoittaan juuri samaa ilmoitusta. Loppu tulemana, kylmäaineet tarkistettu muutaman kerran ja uudelleen vaihdettu kuivain ja paisuntaventtiili....kone on tukossa ja mitään ei tehtävissä. Uuden laitto edessä :(

Back
Ylös Bottom