H
Hessu79
Vieras
Tervehdys pitkästä aikaa. Niinpä se sitten päättyi -07 asennetun Nibe 410P:n tarina meidän osalta kompurarikkoon, korjausarvio lisätöineen, matkoineen 3400e.. Ei tule laitetta ikävä, niin paljon siinä oli vikoja. Itsepäinen kun olen, päätin, että kokeillaas vielä kerran Nibeä, 470F. Suurena syynä tähän oli hyvin toiminut huolto -ja tukipalvelu. Omasta (ja desibelimittarin mielestä) huomattavasti hiljaisempi kuin aikaisempi viritys.
Kysymys. Onko kellä kokemusta, miten paljon tuota tuloilmaruuvia (RN1) tarvitsee pienentää, että vaikuttaa tuloilman lämpötilaan? Olen kiertänyt 2 1/2 kierrosta ja tuloilma on vielä n.27 astetta (-4 ulkolt). Tarvitseeko säätäessä ottaa jotain muuta huomioon? (En sammuttanut konetta säädön ajaksi ja tuo säätö tehty pienissä erissä).
ps. jos joku tarvitsee edullisesti 410P:n varaosiksi, niin muuten toimiva peli, paljon uutta osaa
(tulo- ja poistoilmapuhallin, kontaktorit, ulkoilma-anturi). Meillä kone kävi jonkun aikaa pelkkänä "sähkökattilana" kompurarikon jälkeen.
Kysymys. Onko kellä kokemusta, miten paljon tuota tuloilmaruuvia (RN1) tarvitsee pienentää, että vaikuttaa tuloilman lämpötilaan? Olen kiertänyt 2 1/2 kierrosta ja tuloilma on vielä n.27 astetta (-4 ulkolt). Tarvitseeko säätäessä ottaa jotain muuta huomioon? (En sammuttanut konetta säädön ajaksi ja tuo säätö tehty pienissä erissä).
ps. jos joku tarvitsee edullisesti 410P:n varaosiksi, niin muuten toimiva peli, paljon uutta osaa