Nibe f470 maapiirin teko

nibe79

välillä tulee innostuttua...
Mitä osia tarvitaan maapiirin tekoon. Putkea on upotettu saveen n160metriä 32siniraitaa. Lisäksi tarvihtoo varmaan kiertovesipumpun ja esilämmitys tai jäähdytys yksikön mutta mitä muuta? Kajaanissa ei tunnu olevan kokemusta asiasta

Raksaaja

Vakionaama
Vs: Nibe f470 maapiirin teko

Pieni paisunta-astia, keruupiirin täyttöyhteet, ilmaushaara, keruupiirin lämpömittarit, mutasihti, keruupiirin sulkuhana(t), varoventtiili ja kv-pumpun ohjauslaite (jos Nibe ei osaa ohjata).

Tuollaista tavaraa itse laittaisin patterin ja kv-pumpun lisäksi. KV-pumpuksi ei käy ihan pienimmät, koska niillä patterin tehot jää aika vaatimattomaksi. Itse laittaisin Grunfoss:n Alpha2 25-60 tai vastaavan.

VesA

In Memoriam

Raksaaja sanoi:
Pieni paisunta-astia, keruupiirin täyttöyhteet, ilmaushaara, keruupiirin lämpömittarit, mutasihti, keruupiirin sulkuhana(t), varoventtiili ja kv-pumpun ohjauslaite (jos Nibe ei osaa ohjata).

Tuollaista tavaraa itse laittaisin patterin ja kv-pumpun lisäksi. KV-pumpuksi ei käy ihan pienimmät, koska niillä patterin tehot jää aika vaatimattomaksi. Itse laittaisin Grunfoss:n Alpha2 25-60 tai vastaavan.

Pumpusta kannattaa katsoa että sillä saa pumpata viinaa.. jossain katalookissa oli sellaisiakin versioita joilla ei saanut. Ja on niillä lämpötila-alueetkin.

nibe79

välillä tulee innostuttua...
  • Keskustelun aloittaja

Joo sais varmaan vähä kestää pakkasta kiertovesi pumppu..

pökö

Kaivo jäässä

Kyllä kait se pumppu kylmää kestää, muttei välttämättä kaikkia alko/glykolitkuja.

Back
Ylös Bottom