Nibe F470 uusi ohjelmisto

H

hercules1953

Vieras
F470_v8129R5.nibe uusi ohjelmaversio julkaistu 19.10 ainakin minun mielestä tärkeä muutos on se että kompuran hystereesiä on muutettu 3>8 asteeseen, josko loppuisivat sellaset useamman kerran tapahtuvat startit?

vwg4

Vakionaama
Vs: Nibe F470 uusi ohjelmisto

Mistä näkee noi muutoslokit?

Uus softa ollu tarjolla jo pitkän aikaa, pitänee alkaa tutkia miten päivitys tehdään...

H

hercules1953

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Minulla se näkyi tuolla sivulla https://www.nibeuplink.com/System/29058/Status/Overview , latautuu tietsikalle, siitä suoraan tikulle ja tikku koneeseen, kysyy päivitetäänkö.

vwg4

Vakionaama

Joo se näkyy et tarjolla on. Mut sitä tarkoitin että mistä bongasi mitä muutoksia tulee tuon softan mukana.
No kaipa tuo selviää ku alkaa päivittelemään

H

hercules1953

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

https://www.nibeuplink.com/Software/Download/Changelog/NIBE/F470/613693eb-11ca-47ee-9b43-10faac3b0341

Savustaja

Aktiivinen jäsen

nibe79 sanoi:
näkeekö mistä tuon mikä hystereesi on?
Onkohan tämä sama asia, jonka voi itse säätää käyttövesiasetuksissa mieleisekseen? Eli käynnistys- ja pysäytyslämpötilat. Useimmiten ainakin meidän Niben kompressorin käynti on juurikin noiden määrittelemä.

Mitä tulee itse ohjelmiston päivitykseen, olen sitä mieltä, että toimivaa ohjelmaa ei pidä lähteä uusimaan. :) Saattaa uuden ohjelman myötä vaikka joku valikko näyttää ihan erilaiselta ja siitähän pahoittaa mielensä pitkäksi aikaa. ;)

nibe79

välillä tulee innostuttua...

Savustaja sanoi:
Onkohan tämä sama asia, jonka voi itse säätää käyttövesiasetuksissa mieleisekseen? Eli käynnistys- ja pysäytyslämpötilat. Useimmiten ainakin meidän Niben kompressorin käynti on juurikin noiden määrittelemä.

Mitä tulee itse ohjelmiston päivitykseen, olen sitä mieltä, että toimivaa ohjelmaa ei pidä lähteä uusimaan. :) Saattaa uuden ohjelman myötä vaikka joku valikko näyttää ihan erilaiselta ja siitähän pahoittaa mielensä pitkäksi aikaa. ;)
Kaikki näyttää hyvin pitkälti samalta käyttövedessä on jo seuranta kohta tullu

Lähetetty minun WAS-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Janlob

Jäsen

Tätä päivitystä tuli odotettua. Alkoi jo hieman ärsyttää herätä aamuisin, kun Nibe polttelee punaista, aina sama 229 virhe. Nyt päivityksen jälkeen taas toiminut moitteetta.
Harmi ettei nibe laita uusista versioista ilmoitusta esim. sähköpostilla tai mobiilisovellukseen.

J

Jyri Niemelä

Vieras

Päivitin kanssa itselleni tuon uusiman ohjelman, alkuperäisen tilalle, piti vain välissä päivittää alkuperäisestä seuraava, ja vasta sitten sai tämän viimeisimmän.

Muutoin kaikki pelaa ihan ok edelleen, paitsi, että päivityksen jälkeen ei enään lämmin vesi riitäkään 4 hengen perheen saunotteluun. Toki Lapset hieman lotraa, mutta ennen päivitystä asetuksella normaali vesi riitti isommallekin lössille loppumatta kesken.

Nibe ei osannut antaa tähän vastausta, muutakuin koittaa palauttaa aiempi ohjelma sinne, mutta,, muuttuiko kuitenkin joku olellisesti päivityksessä joka tämän aiheuttaa?

Jyri

Back
Ylös Bottom