ONGELMA - kaikki valot palaa sisäyksikön paneelissa

J

Jiii

Vieras
Lomat on lusittu ja kotiin palattu - ja helle sen kun paahtaa!!

Valitettavasti vain Luxus ei pelitäkkään..... :-[

Osaakos joku auttaa, kun ei tuo manuaali/ohjekirjanen ole juuri mistään kotoisin...

Kun laitan laitteen päälle, vain n 30 sek jälkeen kone pysäyttää itse itsensä ja High Power-lediin syttyy punainen valo.
Vaikka olen yrittänyt mitä, sain ainoastaan tuon yhden palavan valon tilalle kaikki valot syttymään samanaikaisesti, mutta edelleen on laite sulki.

Onko mitään aavistusta, mistä voisi olla kysymys?

Olen yrittänyt löytää Luxuksen maahantuojasta tieto, mutta ei ole onnistunut sekään, joten jos vaan jollain on tietoa, niin infotkaa ihmeessä, kiitos. Laite on meinaan 3 kk vanha, joten voisi olla takuun piiriin menevää....

"Vielä on kesää jäljellä!"

Y

Yittiläinen

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
Vs: ONGELMA - kaikki valot palaa sisäyksikön paneelissa

Mistä olet sen ostanut / kuka asensi???

J

Jiii

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Keskiseltä ostin, paikallisen firman sain asentamaan. Täytyy niitten kautta yrittää selvittää maahantuojan tiedot.

(Yllättävän hankalaa oli asentajaa löytääkkin - kaikki vaan suostui asentamaan, jos ostaa koneen kans.)

tet

Hyperaktiivi

Jiii sanoi:
Kun laitan laitteen päälle, vain n 30 sek jälkeen kone pysäyttää itse itsensä ja High Power-lediin syttyy punainen valo.
Vaikka olen yrittänyt mitä, sain ainoastaan tuon yhden palavan valon tilalle kaikki valot syttymään samanaikaisesti, mutta edelleen on laite sulki.

Onko mitään aavistusta, mistä voisi olla kysymys?

Olen yrittänyt löytää Luxuksen maahantuojasta tieto, mutta ei ole onnistunut sekään, joten jos vaan jollain on tietoa, niin infotkaa ihmeessä, kiitos. Laite on meinaan 3 kk vanha, joten voisi olla takuun piiriin menevää....

Voisi ehkä olla kylmäainevajauksesta kysymys, josko olisi jäänyt vuotoja asennuksessa? Vaan olisiko tuollaisessa halpapumpussa yhtä hieno itsediagnostiikka kuin merkkikoneissa, että osaa kylmäainevajauksen tunnistaa? :-\

F

Freeze

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

:cool:
Jii taitaa olla oikeassa.
Itselläni tuli kyllä heti mieleen kylmäainevajaus.
Kyllähän noissa halppis malleissakin on noita itsediagnostiikkoja, mutta kukahan niistä tietää.
Ei ole ainakaan itselle vielä eteen tullut mitään syvällisempää noista Luxus pumpuista.
Toisaalta en ole niitä mistään kaivellutkaan..

Säälistä olen muutaman pumpun asentanut kavereille, jotka ovat "vahingossa" ostaneet.
Älkää nyt Luxus pumppujen omistajat pahastuko, mutta kyllä niissä selvä tasoero on "oikeisiin" pumppuihin verrattuna.
;)

Y

Yittiläinen

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Eiköhän se keskinen itse ole maahan ne tuonut??

Ainakin pahveissa niin luki!!!

Liitteenä asennus- ja takuu todistus!!!

Todistus tulee toimittaa maahantuojalle laitteen asentamisen jälkeen!!!

Mutta kuka se on?

Keskinen sen varmaan tietää!!!

edit: pienensin liitteen kokoa luettavuuden helpottamiseksi -Samppa

J

Jiii

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Keskiselle soitin ja siellä kertoivat olevansa itse Luxuksen maahantuojia. Vielä kun saisi sieltä oikeat ihmiset kiinni... :-\

Back
Ylös Bottom