ongelma pumpussa

L

logi(fin)

Vieras
eli kun laitan lämmitys toiminon päälle se vaan puhaltaa tosi hiljaa huone ilmaa vaikka lämpö olisi 32 asetettu pumppu on ivtn
 

tet

Hyperaktiivi
Vs: ongelma pumpussa

logi(fin) sanoi:
eli kun laitan lämmitys toiminon päälle se vaan puhaltaa tosi hiljaa huone ilmaa vaikka lämpö olisi 32 asetettu pumppu on ivtn

Heitänpä tähän perusveikkauksen, et nimittäin ole ainoa joka on vastaavaa tällä foorumilla aikojen kuluessa valitellut. ;)

Kylmäaineet karanneet taivaan tuuliin, veikkaan minä. Jos ulkoyksiköllä kompressori ja puhallin käyvät, mutta sisäyksikkö vaan "löyhyttelee" ilmaa saamatta siihen juurikaan lämpöä, tämä vaikuttaa aika todennäköiseltä vaihtoehdolta.
 
J

jule-

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: ongelma pumpussa

Samaa veikkaan kuin tet:kin. Puhallin ei ota kierroksia , vaikka puhallin asetus olisi täysillä. Vikakoodikin on ilmeisesti ilmestynyt muistiin.
Onko laitteen asennuksesta pitkä aika?
 
Back
Ylös Bottom