Suomessa Polarkylmä on ilmoittanut aloittavansa Sharpin myynnin suomessa marraskuussa.
http://lampopumput.info/foorumi/index.php/topic,1387.msg13763.html#msg13763
Ruotsissa Electrolux aloittaa Sharppien myynnin oxy3heatpump merkillä.
http://lampopumput.info/foorumi/index.php/topic,1384.0.html
=> Voisiko Sharpin ja IVT:n välillä ollut yhteistyösopimus olla päättynyt taikka olla päättymässä??
http://lampopumput.info/foorumi/index.php/topic,1387.msg13763.html#msg13763
Ruotsissa Electrolux aloittaa Sharppien myynnin oxy3heatpump merkillä.
http://lampopumput.info/foorumi/index.php/topic,1384.0.html
=> Voisiko Sharpin ja IVT:n välillä ollut yhteistyösopimus olla päättynyt taikka olla päättymässä??