Tuusulan Keisari
Tulokas
Olisiko tietoa miten Panasonic Aquarea 9KW KIT-AXC9HE8 viikko ohjelmointi app kautta saataisiin onnistumaan ?
Itse koneesta ohjelmointi onnistuu kyllä, mutta app-kautta ei.
App:illa voin seurata ja muuttaa lämpötiloja mutta siihen se sitten jääkin.
Olen kokeillut monella tavalla ohjelmointia appillä, ottaa yhteyden kyllä koneeseen,mutta ajastustiedot eivät välity koneen muistiin.
Jos jollakin on antaa rautalanka malli appillä ohjelmoinnista, olisin kiitollinen.
Panasonic maahantuoja ei ole useista yrityksistäni huolimatta ottanut minuun yhteyttä asian tiimoilta ja
nyt on jo kesästäkin aikaa kulunut. Soittopyyntöjä olen jättänyt useita , mutta eivät soita takaisin.
Panasonikin valtuuttama huolto käynyt toteamassa ja ollut asiasta yhteydessä Panasonic maahantuojaan,
mutta eivät vastanneet hänellekkään eivätkä ole palanneet asiaan.
Väitänkin että toiminto ei ole mahdollinen.
Itse koneesta ohjelmointi onnistuu kyllä, mutta app-kautta ei.
App:illa voin seurata ja muuttaa lämpötiloja mutta siihen se sitten jääkin.
Olen kokeillut monella tavalla ohjelmointia appillä, ottaa yhteyden kyllä koneeseen,mutta ajastustiedot eivät välity koneen muistiin.
Jos jollakin on antaa rautalanka malli appillä ohjelmoinnista, olisin kiitollinen.
Panasonic maahantuoja ei ole useista yrityksistäni huolimatta ottanut minuun yhteyttä asian tiimoilta ja
nyt on jo kesästäkin aikaa kulunut. Soittopyyntöjä olen jättänyt useita , mutta eivät soita takaisin.
Panasonikin valtuuttama huolto käynyt toteamassa ja ollut asiasta yhteydessä Panasonic maahantuojaan,
mutta eivät vastanneet hänellekkään eivätkä ole palanneet asiaan.
Väitänkin että toiminto ei ole mahdollinen.