Vanha panasonic ei kestänyt kuin 8V ja 1KK ja sitten siitä hajosi ulkoyksikön kortti. Olsi edes hajonnut kompura, kun sitä niin raskaalla kädellä kiusattiin 8tunnin sääli sulatus väleillä kovalla pakkasella.
Hetken mielijohteesta tilasin HZ25TKE "Nordic" mallin Virosta . Maksoi 1180eur ja tuli kotiovelle 4:ssä päivässä.
Ulkoyksikkö kaarevalla kennolla on kyllä aika vaikuttava näky kun sen auton konttista nosti
Sisäyksikkö asennettiin samoille paikkeille kuin missä edeltäjä oli.
Ulkoyksikön telineen mitoitus ei ollutkaan sama edeltäjän kanssa, sitä joutui modaamaan.
Pumppu on nyt yön nostanut lämpöjä lähemmäs normaaleja, kun vajaa määrä pattereita ala kanttiin säädettynä ei takan apuna oikein jaksanut lämmittää
Pakkasta sellainen -13 ja otto tehot 900W luokkaa. Sulatusvälit 1h30- 1h40 ja ne napsahtaa kellon tarkasti päälle vasta kun kenno on tukossa.
Sulatus logiikka siis on mennyt eteenpäin, vihdoin.
Näyttipä tuo nappaavan alussa sen karvan vajaa 1700W eli on tässä eri malliin voimaa kuin edeltäjässä.
Sisäyksikön kennoanturin karvoihin tinasin jo modaus vastukselle paikan, niin saa puhllus jarrun pois häiritsemästä takka yhteiskäyttöä.
Katotaan nyt kerkeekö tämä pumppu tienata edes sitä ekaa tonnia vai meneekö rikki jo kesken TMA vaihetta.
Hetken mielijohteesta tilasin HZ25TKE "Nordic" mallin Virosta . Maksoi 1180eur ja tuli kotiovelle 4:ssä päivässä.
Ulkoyksikkö kaarevalla kennolla on kyllä aika vaikuttava näky kun sen auton konttista nosti
Sisäyksikkö asennettiin samoille paikkeille kuin missä edeltäjä oli.
Ulkoyksikön telineen mitoitus ei ollutkaan sama edeltäjän kanssa, sitä joutui modaamaan.
Pumppu on nyt yön nostanut lämpöjä lähemmäs normaaleja, kun vajaa määrä pattereita ala kanttiin säädettynä ei takan apuna oikein jaksanut lämmittää
Pakkasta sellainen -13 ja otto tehot 900W luokkaa. Sulatusvälit 1h30- 1h40 ja ne napsahtaa kellon tarkasti päälle vasta kun kenno on tukossa.
Sulatus logiikka siis on mennyt eteenpäin, vihdoin.
Näyttipä tuo nappaavan alussa sen karvan vajaa 1700W eli on tässä eri malliin voimaa kuin edeltäjässä.
Sisäyksikön kennoanturin karvoihin tinasin jo modaus vastukselle paikan, niin saa puhllus jarrun pois häiritsemästä takka yhteiskäyttöä.
Katotaan nyt kerkeekö tämä pumppu tienata edes sitä ekaa tonnia vai meneekö rikki jo kesken TMA vaihetta.