Muutama vuosi sitten asennettu lattiamallin Panasonicin ILP on tiputellut ajoittain jokusen tipan vettä alleen sopivalla säällä. Kylmäaineputket laskeutuvat laitteen oikeassa reunassa alas ja niiden alla on laitteen kuoressa reikä, josta tippoja ajoittain tulee. Onkohan putkien eristys puutteellinen vai jokin muu vikana? Kuuluuko noiden pohjan reikien olla avonaisia?