Patterit päällä vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miqu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M

miqu

Vieras
Olen tässä mietiskellyt et pitäiskö pattereita pitää päällä? Jos vaikka pumppu hajoaa.

Vs: Patterit päällä vai ei?

Pistä patterit reilusti pienemmälle kuin pumpun pyynti, jos pumppu hajoaa ei se kylmä ihan hetkessä tuu ;)

Ilman muuta päällä ,mutta termari jonnekin 16-17 astetta! ;) Tulee muuten onkelmia ,jos pumppu kyykkää!

Mulla kattolämmitykset keskukselta irti, mut kotona melkein aina joku joka saa lämmöt päälle tarvittaessa.

Kaikki muut lämmitykset poisssa päältä mutta jos lähetään reissuun laitan ne varoiksi päälle ja termostaatit niin jotta kämpässä pysyy vähintään sen 13 astetta... Eikä ole vielä pumppu kyykänny parin vuoden aikana ainaskaan.

someone sanoi:
Kaikki muut lämmitykset poisssa päältä mutta jos lähetään reissuun laitan ne varoiksi päälle ja termostaatit niin jotta kämpässä pysyy vähintään sen 13 astetta... Eikä ole vielä pumppu kyykänny parin vuoden aikana ainaskaan.
Tuskin välttämättä kyykkää ,mutta JOS Kyykkää/Hajoo jne! Varsinkin ,kun reissuun on lähdössä ,niin patterit päälle! Tulee pikkusen kalliimmaksi halkaista vesiputket kämpässä kun pitää vähän aikaa pattereita päällä.

Kyllä, patterit päälle ja asetus vaiks viis astetta alemmas pumpun pyyntiä, pari ei välttämättä riitä

Eikö kellään ole pattereissa toimivia termostaatteja vai miksi niitä pitää rukata sen mukaan ollaanko kotona vai poissa?

Pitää varmaan tuikata patterit tulille. Ei kai ne paljon virtaa vie "lepo" tilassa.

Juu on pari patteria päällä/valmiudessa, mutta lämpötilapudotus on myöskin päällä. 8)

Reissuun itse huomenna reiluksi viikonlopuksi joten pistin pari patteria väijyyn vähän alle +15 asteeseen varuilta jos jotain sattuu.. kyllä ne pitää ainakin tämän kämpän reilusti plussalla jos jotain odottamatonta tulee. Tuntuu ettää tää kämppä on eristetty vähän liiankin hyvin :P

Takaisin
Ylös Bottom