Käyttämäsi selain on vanhentunut. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita nettisivustoja oikein. Suosittelemme päivittämään nykyisen selaimen tai käyttämään vaihtoehtoista selainta..
Plasmacluster toiminto IVT, Sharp ja Boschin pumput
Onko tätä plasmacluster toimintoa suositeltava pidettävä koko ajan päällä? Tappaa kuulemma bakteerit ja virukset,mutta kuka nyt liian steriilejä tiloja haluaisi. Lisäksi tuo huoneilmaan vähäisessä määrin otsonia?