Plasmacluster toiminto IVT, Sharp ja Boschin pumput

kaipas

Aktiivinen jäsen
Onko tätä plasmacluster toimintoa suositeltava pidettävä koko ajan päällä? Tappaa kuulemma bakteerit ja virukset,mutta kuka nyt liian steriilejä tiloja haluaisi. Lisäksi tuo huoneilmaan vähäisessä määrin otsonia?
 
Back
Ylös Bottom