progressiivinen puhallus IVT FR-N 12

jarski73

Aktiivinen jäsen
kokeilin tossa eilen illalla tota progressiivistä puhallusta yön yli ja mielenkiinnolla tulin aamulla alakertaan katsomaan että onko ainoastaan pumpun alapuoli lattiasta kuuma kuin hellan koukku ja muualla roikkuu jää puikkoja,mutta mitä vielä :eek: pihalla on -20 astetta pakkasta ja pumpussa pyynti 22 astetta ja sisällä +22.2,ei ole vedon tunnetta ja kun toi puhallus on päällä niin se varmaan vähän rajoittaa tota pumpun puhallus nopeutta kun oli toi puhallus ilman lämpötila 2nopeudella -20 asteessa +53,6 astetta :eek: että niin sitä vaan pääs IVT pumpulla yli +50 asteen ;D tosi hyvin leviää lämpö tällä systeemillä jatkan kyllä samaa rataa ja edelleen on patterikierto pois täällä alakerrassa ::) ei taida uskaltaa tehdä hemmo testiä tällä konstin taitaa COPIT olla aika kaakossa 1100w ottoteholla ;D
 
T

teukka

Vieras
Vs: progressiivinen puhallus IVT FR-N 12

Minä kun luulin, että progressiivinen puhallus viittaa verotukseen... ???
 
Back
Ylös Bottom