Käyttämäsi selain on vanhentunut. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita nettisivustoja oikein. Suosittelemme päivittämään nykyisen selaimen tai käyttämään vaihtoehtoista selainta..
IVT:ssä on CLEAN-topiminto, jota myyjä kovasti aikanaan kehui. Olen sitä käyttänyt keväällä ja taas syksyllä, kun lämpöä pitää kohta saada, en muulloin.
Onkos joku tarkemmin tutkinut, puhdistuuko sisäyksikkö vai onko markkinamiesten keksintöä?