Puhdistus

Asuja

Jäsen
IVT:ssä on CLEAN-topiminto, jota myyjä kovasti aikanaan kehui. Olen sitä käyttänyt keväällä ja taas syksyllä, kun lämpöä pitää kohta saada, en muulloin.

Onkos joku tarkemmin tutkinut, puhdistuuko sisäyksikkö vai onko markkinamiesten keksintöä?
 
Y

Yittiläinen

Vieras
Vs: Puhdistus

Eiköhän se meinaa sitä, että sisäyksikkö kuivattaa itsensä!!?? ???
 

Asuja

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: Puhdistus

Kyllä pumppukauppias aikanaan puhui pitkään siitä, iten sisäyksikkö putsaa lamellinsa. Kondenssivettä siinä käytettiin hänen mukaansa.

Tiedä sitten, siksi kysyinkin.
 
Back
Ylös Bottom