Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Numero tuoreeltaan merkattu puhelimeen estolistalle, kuten niin moni muukin.
Ei ole estoja puhelimessa. Tänä vuonna Oomin myyntihlö on pari kertaa ottanut yhteyttä, siinä kaikki. Tuon verran saa soitella, kun lasketaan asiakassuhteen hoidoksi.Mä vain olen aina haavi auki kun mulla ei ole estolistalla yhtään numeroa eikä noita myyjiä erityisen usein soittele.
No niin, nyt tuli taas +47-alkuisesta pommitus. Tällä kertaa nro +4741301346. Estoon meni tuokin.Eilen tuli soitto numerosta +4790849594.
Googlelta kyselin asiasta (kun en vastannut). Norjan suunta, juuri tuolla numerolla ei osumia, mutta Norjan suuntanumerolla toinen numero on pommitellut porukkaa ja väitetysti jos soitat takaisin, kuulet epäselvän nauhoitteen ja todennäköisesti puhelinlaskulle ilmestyy maksettavaa tuon takaisinsoiton seurauksena (määrä ei tiedossa).
Numero tuoreeltaan merkattu puhelimeen estolistalle, kuten niin moni muukin.
Jännästi aina tulee kyllä noita ihme numeroista pommituksia
Aina soitat eri numerosta?Voisko olla niin että jos vastaisit niin ne ei soittelisi uudelleen? Itsekin soitan useampaan kertaan jos joku ei vastaa.
Aina soitat eri numerosta?
Ei todista mitään. Aika saattaa näyttää.Ja numero/soittaja oli oikea (siitä päätellen että saldot on vielä ok, no tuosta kirjoitin jo aiemmin eli ei mennä nyt siihen).
Kyllä samsungin puhelin näyttää välillä "epäillään puhelinmyyjäksi" , tai näkyy firmojen nimet, tuleeko tämä finderistä vai mistä, kun se ei mielestäni ole päällä.Päivällä yksi asiakas ihmetteli kun hänelle on sanottu että kun hän soittaa, niin ei näy oikea nimi soittajana. En oikein tajunnut mistä nimi näkyisi vastaajalle mutta onko tuo joku sellainen appi, jolla saa soittajalle nimen numeron sijaan ja siellä mistä lie saatua väärää tietoa?
Minulle soitti joku nro
Menet kerrankin vastaamaan ja pääset alihankkijan kultaiselle 'tämä numero vastaa' -listalle ja sitten alkaa tulla vaikka mistä Aurinkorannikon riistettyjen narkkareisden ulossoittosarjoista sarjatulta, onneksi sarjan alkuosa pysyy samana, ne oppii silmällä tunnistamaan. Menin kerran vastaamaan johonkin €%&/()= vitamiinityrkytykseen - ja sen jälkeen tuli ihan vaikka mitä.Kumpaanko meni enemmän aikaa. Siihen että vastaat ja kuuntelet kuka soittaa vai siihen että selvittelet numero jälkeenpäin eri tietolähteistä etkä edelleenkään ole varma?
Kaikkiin vastaan enkä ole moiselle vielä joutunut.Menet kerrankin vastaamaan ja pääset alihankkijan kultaiselle 'tämä numero vastaa' -listalle
No, tuliko mieleen että oli kiire enkä ehtinyt vastataKumpaanko meni enemmän aikaa. Siihen että vastaat ja kuuntelet kuka soittaa vai siihen että selvittelet numero jälkeenpäin eri tietolähteistä etkä edelleenkään ole varma?
Sellainen ei tullut mieleen. Itse olisin soittanut takaisin. Ainakin kerran olen soittanut takaisin jollekin puhelinmyyjälle. Siellä oli numerossa viesti, josta kävi ilmi ettei ainakaan ollut tärkeä puhelu.No, tuliko mieleen että oli kiire enkä ehtinyt vastata