Hoi,
toistaiseksi torppaa on lämmittänyt hyvällä menestyksellä Bosch Compress 7000 AA 6,5kw. Koska laitteella on ikää jo 12 vuotta, niin alkanut puhti loppumaan -25-30c pakkasilla. Sivusilmällä katsellut noita korvaavia ilppejä ja silmiin osui tuo Bosch Compress 8101i 6,5kw malli. Muutama kysymys kuitenkin ko. laitteeseen liittyen:
- Jaksaako tuo työntää lämpöä yli -30c pakkasilla edes cop 1 tasolla?
- Vai sammuuko laite / jää johonkin sulatus luuppiin?
- Onko millään tavalla luotettava peli?
- Koska nykyisen pumpun kaapelit/letkut on asennettu seinärakenteiden sisälle, niin onko mahdollista käyttää vanhoja letkuja?
toistaiseksi torppaa on lämmittänyt hyvällä menestyksellä Bosch Compress 7000 AA 6,5kw. Koska laitteella on ikää jo 12 vuotta, niin alkanut puhti loppumaan -25-30c pakkasilla. Sivusilmällä katsellut noita korvaavia ilppejä ja silmiin osui tuo Bosch Compress 8101i 6,5kw malli. Muutama kysymys kuitenkin ko. laitteeseen liittyen:
- Jaksaako tuo työntää lämpöä yli -30c pakkasilla edes cop 1 tasolla?
- Vai sammuuko laite / jää johonkin sulatus luuppiin?
- Onko millään tavalla luotettava peli?
- Koska nykyisen pumpun kaapelit/letkut on asennettu seinärakenteiden sisälle, niin onko mahdollista käyttää vanhoja letkuja?