Vs: Salaojavitutus
Tuossa kaivossa ei taida olla pallopadotusventtiiliä...
repomies sanoi:Laitetaanpas kuva kun veden pinnan korkeudesta oli kysymyksiä.
Harmaa putki taitaa olla joku huuhtelujuttu.
Oma veikkaukseni on, että rakentaessa oli liian vaikea saada kaatoja tehtyä oikein, oli kiire, ei jaksanut korjata, ja sen seurauksena salaojat on liitetty liian alas PVK:hon.
Tuossa kaivossa ei taida olla pallopadotusventtiiliä...
