samsung smart exclusive 9

jussipa

Aktiivinen jäsen
Vs: samsung smart exclusive 9

jussipa sanoi:
Pitääpä soitella asentajalle.

Lähetetty minun Moto G (4) laitteesta Tapatalkilla

No ei ihan putkeen mennyt tämä. Laitteen asentanut liike ei ole enää Samsungin edustaja. Käskivät ottaa yhteyttä suoraan Samsungin tukeen. Samsungin tuki taas pyysi ottamaan yhteyttä laitteen asentaneeseen firmaan.

Kylläpä tässä on paljon hyötyä luvatusta 5 vuoden takuusta.

VesA

In Memoriam

jussipa sanoi:
No ei ihan putkeen mennyt tämä. Laitteen asentanut liike ei ole enää Samsungin edustaja. Käskivät ottaa yhteyttä suoraan Samsungin tukeen. Samsungin tuki taas pyysi ottamaan yhteyttä laitteen asentaneeseen firmaan.

Mikähän taho sen 5 vuoden takuun on myöntänyt...

jussipa

Aktiivinen jäsen

VesA sanoi:
Mikähän taho sen 5 vuoden takuun on myöntänyt...
Maahantuoja / Samsung. Ei ole mikään asentajan oma takuu.

kelvin

Jäsen

jussipa sanoi:

Myyjä/maahantuoja/valmistaja.. Jos tuo laitteen asentanut liike möi sen pumpun sulle niin viime kädessä he vastaavat takuusta/kuluttajansuojasta. (takuuehtojen mukaan tietty)

jussipa

Aktiivinen jäsen

Nyt kävi asentaja vaihtamassa koko puhallinmoottorin. Ei äännä laakerit enää.

Kuulemma keraamiset laakerit tuossa, jotka alkavat jurnuttamaan jossain vaiheessa.

jussipa

Aktiivinen jäsen
Pari vuotta Samsungin puhallinmoottorin vaihdosta ja taas laakerit ääntää siihen malliin, että pitäisi tilata huolto paikalle. Onneksi on 5 vuoden takuu. Vielä pitäisi kerran saada takuuseen. Reilu vuosi on takuuta jäljellä.

Onku kukaan vaihtanut laakereita itse tähän malliin? Minkälainen hommahan tuo olisi?

Back
Ylös Bottom