Rakentaja1976
Tulokas
Moi. On tullut aika miettiä mistä hommasi omakotitaloomme eristeet. Talo on 122m² kokoinen yksikerros puurunkoinen perus talo. Seinävahvuus 25cm levyvillalla ja yläpohjaan 50 cm puhallusvillaa. Eristeet tulee olemaan selluvillaa tai puukuitueristettä. Eristystyöt teemme kaikki itse. Onko kokemuksia virolaisista vaihtoehdosta ja oliko kannattavaa hommata sieltä.