Mietin tässä että kuka omistaa "Henkilö- ja yritysarviointi SETI Oy". On heillä meinään tavallisen hyvä business näitten sähköurakointi henkilöarviointien kanssa.
Jos kerran kylmäpuolella voidaan kylmäasennusoikeudet myöntää suoraan Tukesilta kun tutkinnot ja muut hommat kunnossa, niin mihin sähköpuolella tarvitaan SETI:ä?????? Eikö Tukes voisi hoitaa suoraan nämä luvat myös sähköpuolella kun Sähköturvallisuustutkinto on suoritettu ja koulutus/työkokemus ok.
Jos kerran kylmäpuolella voidaan kylmäasennusoikeudet myöntää suoraan Tukesilta kun tutkinnot ja muut hommat kunnossa, niin mihin sähköpuolella tarvitaan SETI:ä?????? Eikö Tukes voisi hoitaa suoraan nämä luvat myös sähköpuolella kun Sähköturvallisuustutkinto on suoritettu ja koulutus/työkokemus ok.