B
bilbo
Vieras
Tervehdys,
ilp harkinnassa pieneen sähkölämmitteiseen ok-taloon Pirkanmaalla.
Kävin Onninen Expressissä Tampereella ja siellä näytti olevan tarjouksessa 729€ alv 0% tuollainen otsikon yhdistelmä Sharp AE-Z40KR+AY-ZP40KR. Kehuivat hiljaisemmaksi kuin esim. Onnlinen pumput. Kahden vuoden takuu.
Pumppuja oli hyllyssä useampia, pari oli menossa asennukseen ja lisää oli kuulemma tulossa.
Ilmeisesti malli ei ole ihan uusi? Mahtaako kenelläkään olla käytännön kokemuksia tuosta mallista? Ohjekirjassa sanotaan lämmityksen toimivan -20°C asti.
ilp harkinnassa pieneen sähkölämmitteiseen ok-taloon Pirkanmaalla.
Kävin Onninen Expressissä Tampereella ja siellä näytti olevan tarjouksessa 729€ alv 0% tuollainen otsikon yhdistelmä Sharp AE-Z40KR+AY-ZP40KR. Kehuivat hiljaisemmaksi kuin esim. Onnlinen pumput. Kahden vuoden takuu.
Pumppuja oli hyllyssä useampia, pari oli menossa asennukseen ja lisää oli kuulemma tulossa.
Ilmeisesti malli ei ole ihan uusi? Mahtaako kenelläkään olla käytännön kokemuksia tuosta mallista? Ohjekirjassa sanotaan lämmityksen toimivan -20°C asti.