J
Jan75
Vieras
Tuollaista Sharpin lämpöpumppua olen harkinnut ostaa.
Ei oikein tahdo löytyä tietoa millaisesta pumpusta on kysymys.
Onninen myy laitetta hintaan 649€+alv mallimerkillä Sharp Nordic Inverter.
Onko kyseesä jokin vanhentunut malli kun en löydä tietoa pumpusta?
Pitääkö paikkaansa että olisi äänekäs tuo sisäyksikkö.
Ei oikein tahdo löytyä tietoa millaisesta pumpusta on kysymys.
Onninen myy laitetta hintaan 649€+alv mallimerkillä Sharp Nordic Inverter.
Onko kyseesä jokin vanhentunut malli kun en löydä tietoa pumpusta?
Pitääkö paikkaansa että olisi äänekäs tuo sisäyksikkö.