J
jiipee
Vieras
Sharpin pumppu lakkasi toimimasta, ei tule lämmintä, huoltomies kävi, katsoi aineet, mutta ne oli ok. Jos laitan pyynnön +32 asteeseen ja puhalluksen täysille ei lämpötila näytössä nouse, eikä puhallin kyllä puhalla täysillä, näytössä lämpötila seilaa 19-21 väliä, ja puhaltelee aikalailla huoneen lämpöstä ilmaa. Viilennyksellä on vähän virkumpi ja puhallinki puhaltaa voimakkaammin, mutta ei tuo mitään kylmää puhalla siltikään.
Vikakoodeja ei tule jos oikein osasin ne lukea, eli pidin sielä sisäyksikössä olevaa nappia pohjassa n. 5sekuntia ja näyttöön alkoi vilkutteleen nollaa, vai katotaanko koodit jotenkin muutoin?
Pumppu ollut todella vähällä käytöllä, se hankittiin konkkaan menneestä lämpöplussasta juuri ennenkuin se meni nurin, joten takuuasiatkin on retuperällä, ei tuo oikein ketää kiinnosta.
sharp ay-xpc9jr on malli.
Vikakoodeja ei tule jos oikein osasin ne lukea, eli pidin sielä sisäyksikössä olevaa nappia pohjassa n. 5sekuntia ja näyttöön alkoi vilkutteleen nollaa, vai katotaanko koodit jotenkin muutoin?
Pumppu ollut todella vähällä käytöllä, se hankittiin konkkaan menneestä lämpöplussasta juuri ennenkuin se meni nurin, joten takuuasiatkin on retuperällä, ei tuo oikein ketää kiinnosta.
sharp ay-xpc9jr on malli.