Muutama vuosi sitten asennettu laite. Käytetty kesäisin viilentämään, mutta nyt viime talvena käytin myös lämmitykseen. Tuntui että lämpöisemmillä keleillä toimi hyvin mutta pakkasen kiristyessä lähemmäs kymmentä astetta alkoi heittämään vikatilaan. Ulkoyksikkö "kiihdyttelee" niin että taloon sisälle kuuluu ja tekee tätä muistaakseni muutaman yrityksen kunnes sitten menee vikatilaan ja vilkuttelee kaksi oranssia, kaksi vihreää+oranssia ja yhden oranssin ledin sisäyksikössä. Kauko-ohjaimella kun boottaa niin taas yrittää uudelleen mutta vian ilmetessä se ilmenee myös seuraavalla käynnistysyrityksellä helposti uudelleen.
Katson huoltomanuaalia täältä http://kesko-onninen-pim-resources-...-1.amazonaws.com/pimdocuments/IMG_1798102.pdf
Vikakoodi viittaa ongelmaan "DC Over Current Error" ja sen selvityskaavio on seuraava:
Käsittääkseni kompressori pyörii tilanteessa.. ja joku "itsestään paraneva" tai sääriippuvainen juttu tämä on. Kosteus, kosketushäiriö, kylmäaineen tasot, jonkun asian jäätyminen tms.. Ulkoyksikkö on kuitenkin ollut sula ja siisti tilanteissa päältäpäin katsoen.
Ideoita?
Katson huoltomanuaalia täältä http://kesko-onninen-pim-resources-...-1.amazonaws.com/pimdocuments/IMG_1798102.pdf
Vikakoodi viittaa ongelmaan "DC Over Current Error" ja sen selvityskaavio on seuraava:
Käsittääkseni kompressori pyörii tilanteessa.. ja joku "itsestään paraneva" tai sääriippuvainen juttu tämä on. Kosteus, kosketushäiriö, kylmäaineen tasot, jonkun asian jäätyminen tms.. Ulkoyksikkö on kuitenkin ollut sula ja siisti tilanteissa päältäpäin katsoen.
Ideoita?