Vs: Sharp AYXP12GHR
Ettei vaan laite ole auto-mooodissa. Varmista että laite on lämmitys-mooodissa.
Ultimaattori sanoi:Sharppi on vain liikutellut sisäilmaan kierrätystoiminnolla. Nyt kuitenkin huomasin että ulkoyksikön ropeli pyörii hiljalleen vaikka kompura ei tosiaan käy. Miksiköhän näin?
Ettei vaan laite ole auto-mooodissa. Varmista että laite on lämmitys-mooodissa.