Ultimaattori
Aktiivinen jäsen
Itsellä on kotoa siirtymässä Sharp 12 GHR joka sulateli jokseenkin kerran tunnissa ja kun pakkanen kiristyi yli -20 sulatuksia alkoi tulla varttitunnin välein. Nyt ulkoyksikkö on kuitenkin korvattu uudella, koska maahantuoja epäili sen olleen viallisen.
Miten on Sharpit/IVT sulatelleet muilla käyttäjillä? Onko uuden ulkoyksikön myötä odotettavissa pidempiä käyntijaksoja?
Entä miten +10 asteen ylläpito on toiminut (onko kestänyt jäätymättä)?
Miten on Sharpit/IVT sulatelleet muilla käyttäjillä? Onko uuden ulkoyksikön myötä odotettavissa pidempiä käyntijaksoja?
Entä miten +10 asteen ylläpito on toiminut (onko kestänyt jäätymättä)?