Sharp/IVT sulatuksista

Ultimaattori

Aktiivinen jäsen
Itsellä on kotoa siirtymässä Sharp 12 GHR joka sulateli jokseenkin kerran tunnissa ja kun pakkanen kiristyi yli -20 sulatuksia alkoi tulla varttitunnin välein. Nyt ulkoyksikkö on kuitenkin korvattu uudella, koska maahantuoja epäili sen olleen viallisen.

Miten on Sharpit/IVT sulatelleet muilla käyttäjillä? Onko uuden ulkoyksikön myötä odotettavissa pidempiä käyntijaksoja?
Entä miten +10 asteen ylläpito on toiminut (onko kestänyt jäätymättä)?
 
J

jule-

Vieras
Vs: Sharp/IVT sulatuksista

Kovemmilla pakkasilla kerran tunnissa ja muulloin aika epämääräisesti. Voi sulatella muutaman tunnin välein , muutaman kerran päivässä tai sitten muutaman päivän välein. Riippuu paljon keleistä. Vettä ja jäätä kuitenkin kertyy koneen alle.
Laitoin joskus tänne loggerin käyriä sulatuksista johonkin ketjuun... ::)
 
Back
Ylös Bottom