A
arto78
Vieras
Hei!
Sain todella hyvän tarjouksen kyseisestä pumpusta asennettuna parhaillaan käynnissä olevien pytinkimessujen yhteydessä. Ostopäätös pitää tietenkin tehdä sunnuntai-iltaan mennessä
Jostain sharp - bosch - ivt yrityskombinaatiosta oli puhetta.
Eli onko kellään jotain tarkempaa faktaa kyseisestä pumpusta? tarvitsisin pikaista apua...
tässä on valmistajan mainosesite:
http://www.kylmatekniikka.fi/uploads/files/sharp_nordic_inverter_1_.pdf
Sain todella hyvän tarjouksen kyseisestä pumpusta asennettuna parhaillaan käynnissä olevien pytinkimessujen yhteydessä. Ostopäätös pitää tietenkin tehdä sunnuntai-iltaan mennessä

Jostain sharp - bosch - ivt yrityskombinaatiosta oli puhetta.
Eli onko kellään jotain tarkempaa faktaa kyseisestä pumpusta? tarvitsisin pikaista apua...
tässä on valmistajan mainosesite:
http://www.kylmatekniikka.fi/uploads/files/sharp_nordic_inverter_1_.pdf