A
apasra
Vieras
Komeita on mainokset.
Tätini oli lämpömaailmasta tilannut Sharp AY-XPC9JR merkkisen koneen asennuksella. Pirtissä hohkaa - 5 asteen pakkasella sähköpatterit täysillä. Pumpusta hönkää lämpöä vasta kun asetuksen lyö asetuksen +32 asteeseen. Koneen sisäilman lämpötila näyttää n.30 astetta, mistä lie anturi mittaa. Useista yrittänyt olla yhteydessä lämpömaailmaan mutta ketää ei ole saanut kiinni. Ei taida olla sähkölasku pienentynyt - 50% kuten edustaja oli luvannut.
Oisko mitään vinkkejä asetuksiin, vai onko tehty joku moka asennuksessa.
Tätini oli lämpömaailmasta tilannut Sharp AY-XPC9JR merkkisen koneen asennuksella. Pirtissä hohkaa - 5 asteen pakkasella sähköpatterit täysillä. Pumpusta hönkää lämpöä vasta kun asetuksen lyö asetuksen +32 asteeseen. Koneen sisäilman lämpötila näyttää n.30 astetta, mistä lie anturi mittaa. Useista yrittänyt olla yhteydessä lämpömaailmaan mutta ketää ei ole saanut kiinni. Ei taida olla sähkölasku pienentynyt - 50% kuten edustaja oli luvannut.
Oisko mitään vinkkejä asetuksiin, vai onko tehty joku moka asennuksessa.