Sharp ongelma

A

apasra

Vieras
Komeita on mainokset.

Tätini oli lämpömaailmasta tilannut Sharp AY-XPC9JR merkkisen koneen asennuksella. Pirtissä hohkaa - 5 asteen pakkasella sähköpatterit täysillä. Pumpusta hönkää lämpöä vasta kun asetuksen lyö asetuksen +32 asteeseen. Koneen sisäilman lämpötila näyttää n.30 astetta, mistä lie anturi mittaa. Useista yrittänyt olla yhteydessä lämpömaailmaan mutta ketää ei ole saanut kiinni. Ei taida olla sähkölasku pienentynyt - 50% kuten edustaja oli luvannut.
Oisko mitään vinkkejä asetuksiin, vai onko tehty joku moka asennuksessa.
 

jrz

Aktiivinen jäsen
Vs: Sharp ongelma

Pattereiden termarit +15C:een, jotta lämpötila putoaa ensin, sitten pumpulta sitten oikea lämpötila.
 
A

apasra

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: Sharp ongelma

jrz sanoi:
Pattereiden termarit +15C:een, jotta lämpötila putoaa ensin, sitten pumpulta sitten oikea lämpötila.

Niin selvennykseksi, että sähköpattereihin on laitettava potkua muuten pirtti kylmenee tolla Sharpilla.
 
S

Sauli

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #4
Vs: Sharp ongelma

apasra sanoi:
jrz sanoi:
Pattereiden termarit +15C:een, jotta lämpötila putoaa ensin, sitten pumpulta sitten oikea lämpötila.

Niin selvennykseksi, että sähköpattereihin on laitettava potkua muuten pirtti kylmenee tolla Sharpilla.

Oiskohan automaatti asennos kaukosäädin (vaiha aurinkoon) toinen on kans että kylmäaineet ovat vähissä/putket rutussa... Kerran törmäsin jopa semmoseen että toinen venttiileistä oli jäänny kiinni. Myös kaukosäätimen siainti paikkaan kannattaa kiinnittää huomiota eli ei lämmön lahteitten viereen...
 

Ilpisti

Vakionaama
Vs: Sharp ongelma

Ei taida Sharpissa olla lämpötilan mittausta kaukosäätimessä. Mutta jos kone mittaa sisälämpötilaksi 30° niin ei se kyllä lämmitä jos ei pyyntiä laita yli 30°. Eli miksi kone mittaa lämpötilan niin korkeaksi? Onko lähellä patteri joka lämmittää koneen imuilman lämpimäksi jolloin kone lopettaa lämmittämisen? Onko tilassa/lähellä muita lämmönlähteitä jotka pääsevät lämmittämään konen imuilman, takka, hella tms? Mikä on puhallus, onko automaatilla vai manuaalilla? Millainen asennuspaikka?
 
M

maestro

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #6
Vs: Sharp ongelma

Eli onko tuossa kaukosäätimessä yleensä tuo lämpötilan mittaus ? Miten on esim. LG:ssä ?
 
S

Sauli

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #8
Vs: Sharp ongelma

Ultimaattori sanoi:
Ei osallistu Sharpin kaukosäädin lämpötilan mittaukseen.
Olet oikeassa varmistin asian itsellä on aina ollut semmoinen käsitys että se mittaa molemmista ja laskee keskiarvon. No viisastuin sen verran et nyt tiedän kuin sharpeist saa pelkän tuuletuksen päälle kaukosäätimestä kun keskustelin maahantuojan kanssa.
 
Back
Ylös Bottom