Hei,
Tuossa tuli vastaan sharp ilp (AY-40) joka säätelee sisäyksikön puhallusnopeutta ylös ja alaspäin vaikka puhallusnoepus olisi asetettu manuaalisesti pienimmälle teholle, asiaan tuntuu vaikuttavan pyyntilämpötila eli kun lisää pyyntiä niin vaikuttaa että kone lisää sisäyksikön puhallusnopeutta joskin hieman vähemmän kuin jos puhallusnopeus on asetettu automaattiasetukselle, kuulemani mukaan esim. toshiban pumput käyttäytyvät samankaltaisesti, onkos forumin lukijoilla vastaavia kokemuksia esim. sharpin AY-40 mallista?
Toinen huomio on että laite ei muista sammuttamisen jälkeen siivekkeiden lepatustoimintoa ne pitää aina aktivoida uudelleen kun laite käytetty sammuksissa liekkö se normaalia käytöstä?
Tuossa tuli vastaan sharp ilp (AY-40) joka säätelee sisäyksikön puhallusnopeutta ylös ja alaspäin vaikka puhallusnoepus olisi asetettu manuaalisesti pienimmälle teholle, asiaan tuntuu vaikuttavan pyyntilämpötila eli kun lisää pyyntiä niin vaikuttaa että kone lisää sisäyksikön puhallusnopeutta joskin hieman vähemmän kuin jos puhallusnopeus on asetettu automaattiasetukselle, kuulemani mukaan esim. toshiban pumput käyttäytyvät samankaltaisesti, onkos forumin lukijoilla vastaavia kokemuksia esim. sharpin AY-40 mallista?
Toinen huomio on että laite ei muista sammuttamisen jälkeen siivekkeiden lepatustoimintoa ne pitää aina aktivoida uudelleen kun laite käytetty sammuksissa liekkö se normaalia käytöstä?