Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SON sanoi:Näistä +tai - merkinnöistä olisi hyvä jäädä "jälki" siihen kirjoitukseen jolla se merkintä on annettu. Lukijan olisi paljon helpompi hahmottaa kirjoituksen sisällön ja merkinnän yhteys.

Hemmo sanoi:Voe perkule kuitennii, kohta sitt vissii äänestetään kohdennetaanko vai riittääkö yleis-karma...![]()

Ultimaattori sanoi:Onko niin, että yksi henkilö pystyy rajattomasti kliksuttelemaan miinuksia toiselle ??? Omat miinukset vaan pompsahtivat yön aikana 2:sta 8:aan kun satuin olemaan asioista hiukan eri mieltä Ovolon kanssa :![]()
jussi sanoi:Ultimaattori sanoi:Onko niin, että yksi henkilö pystyy rajattomasti kliksuttelemaan miinuksia toiselle ??? Omat miinukset vaan pompsahtivat yön aikana 2:sta 8:aan kun satuin olemaan asioista hiukan eri mieltä Ovolon kanssa :![]()
Ei tullut mieleen, että joku muukin voisi olla eri mieltä? (selvyyden vuoksi, en tiedä mitä viestiä tarkoitat. Olen kyllä
painellut jonkun plussan ja miinuksen, mutta en kirjoittajan, vaan viestin "asiallisuuden" mukaan)
Muuten näyttäisi siltä, että selvimmät "ylilyönnit" vähenivät kiitettävästi.
Ultimaattori sanoi:Onko niin, että yksi henkilö pystyy rajattomasti kliksuttelemaan miinuksia toiselle ??? Omat miinukset vaan pompsahtivat yön aikana 2:sta 8:aan kun satuin olemaan asioista hiukan eri mieltä Ovolon kanssa :![]()
jule- sanoi:No ei niitä miinuksia pidä ottaa vakavasti. Niitä kertyy itse kullekkin väkisin.![]()

peruspumppu sanoi:ei kai tää miinuspisteily tarkoita ettei saa enään totta puhua vaan täytyy alkaa
myötäileen myös mitsumiehiä.
ei tässä kauheesti ole järkeä aina historiassa on toduuden puhujat kivitetty ensimmäisenä.
Minulle on sama saanko miinuksia vai plussia,mutta onhan mielyttävää olla miinus puolen parhaita.![]()

dadogmeat sanoi:Oikeastaan tämä anna piste -systeemi olisi toimiva, jos vastauksille itselleen saisi antaa plussaa ja vain plussaa, jos siinä puhutaan asiaa/ vastataan hyvin kysymykseen.
Yksi kanssa harkittava kehityksen paikka voisi olla "tag" -systeemi, jolla voisi kuka tahansa laittaa tagin viestiketjuun tai vastaukseen ja näin löytäisi ympäri isoa massaa hukkuvat informaation palaset toisen laisen sorttauksen perusteella. Ja eikä löytymistä haittaisi vaikka tagin sekä vastauksen "relevanttiuden" perusteella niitä pystyisi sorttaamaan. En tiedä taipuuko SMF tähän...
teukka sanoi:Jos jatketaan, niin ehdottaisin, että annetaan vain plussia ja niitäkin tietyin rajoituksin. Pisteet annettaisiin viesteille eikä kirjoittajille. Onkohan tuo mahdollista?![]()
Eipä noista ole haittaa, oli miinusta tai plussaa.Ultimaattori sanoi:Heh, Hemmosta tullut meikäläistäkin kettumaisempi mies![]()
:-[Ei täällä kaikki pisteet ole lähtöisin merkkisodista. Itsekkin vielä niukasti plussan puolella.VesA sanoi:Eiköhän tämä ole tähän mennessä osoittanut, että pisteitä jaetaan ennenkaikkea merkkisotien mitaleina.
Hemmo sanoi:Jos jollekkin näin lyhyessä ajassa ropisee yli sata negatiivista kannustuspistettä, niin jokuhan niitä tehtailee...
Hemmo sanoi:Eipä noista ole haittaa, oli miinusta tai plussaa.Ultimaattori sanoi:Heh, Hemmosta tullut meikäläistäkin kettumaisempi mies![]()
Eikös se ollu jo ennustettavissa
Olen ollut tietoinen tästä, ja tuo minun saldoni on sitä mitä sen olen odottanut olevankin.
Kaikille karma näpyttelijöilleni tästä kaunis kiitos....
[size=10pt]Ja voe per..le ku se ottaa pattiin [/size]:-[
Kyllä Hemmoa nyt kyrsii![]()
Mutta nuo yli sadan miinuksen henkilöt?
Vaikuttaa siltä että täältä löytyy koston halua ja kaunaisuutta.
Ja se näyttää kohdistuvan pelkästään nimimerkkiin[/u]
Kuten teukka tuossa jo mainitsee, viestin sisältö on tainnut unohtua.
Onko edes viitsitty kaikkea lukea.
Jos jollekkin näin lyhyessä ajassa ropisee yli sata negatiivista kannustuspistettä, niin jokuhan niitä tehtailee...
Tämähän siitä karmasta oli odotettavissakin.Ja se näyttää kohdistuvan pelkästään nimimerkkiin
Kuten teukka tuossa jo mainitsee, viestin sisältö on tainnut unohtua.
Onko edes viitsitty kaikkea lukea.
Jos jollekkin näin lyhyessä ajassa ropisee yli sata negatiivista kannustuspistettä, niin jokuhan niitä tehtailee...