suodattimien putsaus

T

toshibaha

Vieras
Puhdistan karkeasuodattimet (Toshiba RAS 10 ) suunnilleen 2 viikon välein imurilla, koskaan ei ole silminnähtävää pölyä.
Kuinka usein putsaatte muut suodattimet? Ohjekirja sanoo että syttyy keltainen valo kun putsaustarvetta on. Ohjekirjan mukaan n. 1/2 vuoden välein.

Late

Aktiivinen jäsen
Vs: suodattimien putsaus

Mitsubishi FA-malleissa on ajastin plasma suodattimien puhdistusta varten( jos oikein muistan niin 330 tuntia) nollattava aina kun on puhdistanut. Silloin olen aina samalla imuroinut karkeat suodattimetkin.

T

Tyttip

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Meillä myös tuo toshiba ja olen imuroinut ne suodattimet kerran kuussa, silloin on kyllä jo selvä pölykerros :-[
sen toisen sinisen "mötikän" olen pessyt vedellä kerran vuodessa.

L

lämpöpojat

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Late sanoi:
Mitsubishi FA-malleissa on ajastin plasma suodattimien puhdistusta varten( jos oikein muistan niin 330 tuntia) nollattava aina kun on puhdistanut. Silloin olen aina samalla imuroinut karkeat suodattimetkin.
Fujitsun Plasma mallissa on ihan samanlainen toiminto. Air clean valo rupeaa vilkkumaan kun tunnit on tullu täyteen.

C

Cud

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Karkeasuodatin putsasin eka kerta noin 2 kk jälkeen koska ennen sitä ne ei ollut likaisia. Plasma en ole vielä putsannutkaan koska ei ole tarpeeksi kauan käytössä ja ei ole näkyvää likaa.

W

Wesku

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

heh, taidan olla siivousintoilija, kun olen imuroinut karkeasuodattimet kerran viikossa. Plasmasuodatin tuli viikonloppuna pestyä 1.kerran(Daiseikai RAS-13 GAVP-E, hankittu 5.12-06).

Nakamura

Jäsen

Riittänee puhdistus 2 viikon välein(noin).Harjannut olen tai pessyt joskus.Sisäyksikkö kyllä muutenkin pölyyntyy melkoisesti,joten sen joutuu samalla putsaamaan.

D

Drummer

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

jukkanen sanoi:
Putsasin ens kerran, kesäkuussa hommattu Fujitsu AWYZ14. No problems.

Minä en ole vielä tarvinnut putsata ollenkaan ;D Pumppu hankittu heinäkuussa 2006.

I

Itärinne

Vieras

Toshiba RAS 10 suodattimen olen imuroinnut kerran kuussa jolloin hieman näkyvää pölyä.Eli vähällä huollolla pelaa.
Hoikkapoika Hollolasta

T

topelius

Vieras

Puhdistan karkeasuodattimet kerran viikossa. (Pölyä tuntuu kerääntyvän aikalailla) Muita suodattimia en ole puhdistanut, koska hankin Toshiba RAS 13 viime vuoden lopulla.

Back
Ylös Bottom