Täällä sain hyvää palvelua! Homma pelaa! Suosittelen!

Utelias

Aktiivinen jäsen
Vs: Täällä sain hyvää palvelua! Homma pelaa! Suosittelen!

Pirkanmaalla:

Ostin Pana E12EKEBin K-Rauta Rauta-Otrasta Tampereelta. Sinänsä erikoisesti, että asioin liikkeen kanssa pitkälti sähköpostitse, ja laitteen hain sitten vaan noutovarastosta. Myyjällä vaikutti olevan oikeasti tietoa laitteista, ja hintakin tällä E12EKEBillä oli ihan kohdallaan (1000€).

Asennuksen suoritti Kylmä- ja Kuumahuolto V. Matikka Lempäälästä. Kävivät jo ennen pumpun ostoa paikan päällä antamassa kommentteja, ja tehosuosituksia. Sitten pumpun hankinnan jälkeen asennus sujui mallikkaasti, vaikka jouduinkin 3vk odottelemaan asennusta tilauksen jälkeen, kun oli ruuhkaa... Mutta tämä oli tiedossa jo asennusta tilatessa, joten eipä siinä mitään. Asennusjälki on siistiä, jopa vaimon mielestä ;D

Ja meillehän jouduttiin lisäämään kylmäainetta heti muutaman viikon jälkeen. Ilmeisesti Panassa oli sitä tehtaan/varastoinnin jäljiltä vähän niukasti. Tämä lisäys sujui asennusliikkeeltä muutaman päivän odotusajalla, joten siihen olen tyytyväinen.

Eetu55

Jäsen

tuli laitettua yläkertaan fujitsu.masera.ky pojat kävi kattoon asennus paikan viikkoa ennen,ja asennus tapahtui sovittuna aikana moitteetta jopa kaikki roskat imuroitiin pois ja työn jälki oli hyvä.
kyseisestä firmasta saa myös panasonikkia,sanyota ja daikinia.
joka miettii kemin ympäristössä pumpun asennusta,kannattaa ottaa yhteys maseraan palvelu oli hyvää,ja asiantuntevaa

M

miksula

Vieras

Lahdessa voin suositella lämpimästi Kylmämies Oy firmaa.
Hoitaa hyvin hommat laittanut minulle ja tuttavilleni lähes 10 laitetta
Sopiva hinta ja erittäin nopea ja ystävällinen palvelu.

Lahti suosittelee :)

JukkaI

Aktiivinen jäsen

No nyt on kaksi asennusta suoritettu. Olen rakentanut ILP ja VILP jutut mahdollisimman pitkälle itse. Molemmissa on ollut ulko- ja sisäyksiköt asennettu valmiiksi ja reiät porattuna.

ILP Pana CS-TE9DKE
Asennettu Gadsat / Asennusyritys Laine. Eli olin alunperin yhteydessä Pauliin mutta PauliG delegoi homman Laineelle joka sitten asennuksen teki.

Laine oli ihan ok asentaja ja teki siistiä työtä josta huipputarkka vaimonikin antoi hyvää palautetta. Asennus tuotti hieman ongelmia mutta kun PauliG tuli paikalle niin ongelmia ei oikeasti ollutkaan.
Lopputulos on siisti ja toimiva asennus.
Aikaa kului kaikkineen 5 tuntia hinta tarvikkeineen 500:-

VILP Kiinan ihme-invertteri
Asentajana paikallinen Riihimäen Kylmähuolto. Päätoimialana heillä isojen kylmälaitteiden huolto- ja asennus. Puuhastelevat näiden kotivehkeiden kanssa vain kun pyydetään ja aikaa oikeilta hommilta riittää.
Tein laitteiden kiinnitykset, vesipuolen sekä sähköt+putkivedot itse. Asentaja kytki sähköt laitteiden välille ja pätki, liitti ja tyhjiöi kylmäputket.
Lopputuloksena siisti ja toimiva asennus.
Aikaa kului kaikkineen 2 tuntia hinta tarvikkeineen 317:-

Molemmat asennukset maksoivat mutta maksan mielelläni kun tiedän, että laitteet on asennettu ammattilaisen toimesta ja asennuksen jälkeen testattu ja todettu toimiviksi. Hintaa voi joku pikaliitinmies pitää kovana mutta tuollainen hinta toimivien laitteiden tuomasta mielenrauhasta on todella pieni.

K

kikkapena

Vieras

Marraskuussa Epitek Oy Vaajakoskelta kävi tänne Jämsän kulmalle asentamassa Mitsubishi-FA-25 pumpun. Asennus sujui 3,5-tuntiin kahden asentajan tekemänä. Tuohon aikaan kerettiin jutustelemaan tovi mukaviakin. Todella tyytyväinen olen palveluun ja pumpun toimintaan! Suosittelen firmaa lämpimästi! :) :) :)

jakevm70

Aktiivinen jäsen

Mikkelissä EAL-Palvelut laittoi eilen Mitsu FD35 puhisemaan meille.
Asennustyö siistiä ja muutenkin palvelu ihan ok.

P

Pappis

Vieras

Kodin Huoltopalvelu Oy (Rauma) laittoi eilen meille Daikinin Ururu Sararan, omistaja itse teki homman. Mies on laittanut tätä Ururu Sararaa jo noin 20 kpl yksinomaan Rauman seudulle. Laitteen suosio on kova, ja yleensä uuden tilaaja on jonkun toisen vastaavan laitteen omistajan innoittama.

Positiivista:
- pätevä, ystävällinen ja palvelualtis tekijä (pitkä kokemus kylmäkoneista, jo ennen "lämpöpumppumuotia")
- kävi ennalta katsomassa asennuspaikat ja neuvoi valmistelevissa töissä (ulkoyksikön paikalta puskat pois ja salaojahiekkaa + pesubetonilaatat mullan tilalle)
- siisti työnjälki
- teki myös lisäsähkötyöt samaan hintaan (pumppu oman sulakkeen taakse sähkötauluun ja oma syöttökaapeli taulusta pumpulle)
- kunnon teline ulkoyksikölle kyllästetystä puusta
- neuvoi auliisti ja jakoi paljon kokemuksiaan pumpuista
- antoi kaikki paperit (myös kaikki asennusohjeet ja englanninkieliset manuaalit)
- testasi kaikki päätoiminnot pyytämättä, ei ainoastaan pumpun käynnistymistä
- oli ystävällinen lapsille ja jutteli niiden kanssa työn ohessa kun työ kiinnosti kuitenkin
- soittelee perään muutamien viikkojen päästä siltä varalta että asiakkaalla on jotakin kysyttävää / ongelmia (lupasi tehdä, ja muutkin ovat kertoneet että pitää sanansa)

Negatiivista:
- jätti kaiken työnjälkien siivouksen ja roskat asiakkaalle (minua tämä ei haitannut lainkaan, mutta vaimolla oli asiasta eriävä mielipide)

Kokonaisuutena sanoisin (vanhoin) kouluarvosanoin: 10-

Sen mitä olen muilta kuullut näistä asennuksista mitä ne voivat olla, niin sietäisi oppia ottaa!

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

jakevm70 sanoi:
Mikkelissä EAL-Palvelut laittoi eilen Mitsu FD35 puhisemaan meille.
Asennustyö siistiä ja muutenkin palvelu hyvää. Esim. puuttuvat suojakourun osat tuli tänä aamuna kotiovelle.

Ei mitään rahat pois meininkiä vaan asentaja teki kuin olisi itselleen tehnyt. Tosi hyvin.
Suosittelen.
http://www.eal-palvelut.fi/index.html

Näyttäisi tämä EAL-Palvelut Oy siivoavan jälkensäkin. ;)
siivous.jpg

Asennus kuvin:
http://www.eal-palvelut.fi/asennus.html

jth2109

Aktiivinen jäsen

Polar-kylmä(Porista) Laittoi Daikin ftxs35g puhisemaan.Asiallista ja asiantuntevaa palvelua.Asennus jälki moitteetonta
Laittoivat teransin alla (tosi ahdas paikka)kulkevat putketkin viimeisen päälle.Ja siivosivat jäljetkin.
SUOSITTELEN :D ;D

tet

Hyperaktiivi

jth2109 sanoi:
Polar-kylmä(Porista) Laittoi Daikin ftxs35g puhisemaan.Asiallista ja asiantuntevaa palvelua.Asennus jälki moitteetonta
Laittoivat teransin alla (tosi ahdas paikka)kulkevat putketkin viimeisen päälle.Ja siivosivat jäljetkin.
SUOSITTELEN :D ;D

Kävikös Aipin ja m1xa:n puulaaki laittamassa myös tuon Ulti 5500:n? ;)

P

petri

Vieras

Oulun alueella TODELLA TEHOKAS ja HYVÄ asennus saatiin Sähkö-Arktia Oy:ltä, daikinin ftxs25+phone acces laitettiin mökille ja kotiin otimme panasonic ne9 nordicin, oli tarjolla myös mitsu, mutta itse päädyimme noihin ratkaisuihin. Suosittelen :) :) :). www.sahko-arktia.fi

Lande

Aktiivinen jäsen

GadSat asensi meikäläiselle Mitsubishi FD25VABH -koneen lokakuun alussa. Kaupasta oli ensin neuvoteltu puhelimessa ja sähköpostitse. Heti tuli sellainen tuntu, että täällä tehdään töitä mielellään ja asiakasta arvostetaan. Hinta sovittiin etukäteen puhelimitse, ja tähän liittyy ensimmäinen myönteinen kokemus: lasku olikin 50 euroa vähemmän kuin sovittu hinta. Enpä muista tällaista ikinä kohdalleni sattuneen.

Homma kävi nopeasti ja kyllä huomasi, ettei kaverin tarvinnut käyttää aikaa turhiin työvaiheisiin.

Niin kävi kuitenkin, että pumppu asennettiin asumista jossakin määrin häiritsevään paikkaan olohuoneeseen. Tosin olin itse päättänyt paikan etukäteen, asennusliikettä en tästä moiti. Siitä huolimatta GadSat on nyt jälkikäteen antanut auliisti neuvoja, kuinka saisin siirron toiseen paikkaan helposti järjestymään.

Oikeasti olen saanut mielestäni aivan harvinaislaatuista asiakaspalvelua. Hyviä ilmalämpöpumppuja myydään varmaan joka firmassa, mutta täällä oli sen lisäksi ystävällinen ja auttavainen asenne. Ja tuntui löytyvän varsin laajaa asiantuntemusta. Suosittelen vilpittömästi.

Pienenä miinuksena naarmut sisäyksikössä, kun laite pyöri lattialla. Tosin ne lähtivät käytännössä näkymättömiksi autovahalla.

J

jule-

Vieras

THN Group Oy kävi asentelemassa meille rintamamiestalon vinttiin Mitsubishi Heavy Industrien SRK20ZGX-S pumpun.
Homma pelasi mallikkaasti laitteen suosittelusta ja paikanvalinnasta aina asennukseen asti. Kokonaisratkaisu oli äärimmäisen kilpailukykyinen hintansa puolesta.
Asiakkaan toivomuksia kuunneltiin ja niiden mukaan joustettiin aina loppuun saakka.
Työnjälki oli siisti , eikä mitään siivottavaakaan jäänyt jälkeen.

Merkin valinta vaikuttaa osuneen juuri nappiin. MHI:n pumppu on huomattavasti hiljaisempi tuohon alakerran "merkkipumppuun" verrattuna , vaikka ei sekään mikään mölytoosa ole.
Puhalluksen suuntaumahdollisuus (ylös-alas ja sivuille +swingit) IVT:tä huomattavasti parempi.
Lämpö leviää asennuspaikasta nyt koko vinttiin ällistyttävän hyvin.
En osannut odottaa aivan näin hyvää tulosta , koska näin hyviä kokemuksia ei ole alakerrasta. Tosin alakerta on hieman sokkeloisempi.
Kulma-asennus näyttää kannattaneen pienestä extra työstä huolimatta.

Tästä asennuksesta jäi erittäin hyvä ja positiivinen tunne.
Suosittelen! :cool:
www.thngroup.fi

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Viherkullervo Ky Kaiturinpäästä hoiti jantin vanhan Panan kylmäainetyöt kohtuu hinnalla Imatralla.

Tässä asennuskertomus http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=4095.0

P

Paul M

Vieras

Mikko Jokinen Nokialta teki siistin työn kotelo-asennuksella. Vaimo huomasi vasta viikon kuluttua tekniikan vaatimat putket.

On tullut seuratuksi toteutustapoja ympäri eteläistä Suomea ja paljon näkee reikänauhalla roikotettuja putkia.

EVV

Aktiivinen jäsen

Refgroup Oy Vantaalta hoitivat Tossun laakerin vaihdon takuuna nopeasti, ystävällistä palvelua.

I

isi.

Vieras

http://www.konehuoltotoppinen.fi Turusta myi meille vuonna 2005 2kpl Panasonic E9DKEW ja kävivät myös asentamassa.
Itse olen erittäin tarkka kaikista tekemisistäni ja kaiken pitää olla "just, eikä melkein sinne päin".
mun mielestäni näiden asennus onnistui niin hienosti, että en oikeastaan osannut edes odottaa niin siistiä jälkeä. 2krs talo.
Niin ja n. 6 tuntia meni näiden asennuksessa ... kaksi asentajaa.

Itse pumput hankittiin ihan mukavuus mielessä kesähelteille, mutta oheistuotteena niillä on myös lämmitetty taloa lämmityskaudella.

No nyt tuossa tammikuussa -09 alkoi toinen kone nikotella ja H16 vikaa herjasi = kompurasökö ... ei muuta kuin soitto
Toppiselle huoltoon ja ilmoitettiin, että tilataan uusi ulkoyksikkö ... sovittiin sopiva aika tähän hommaan. Päivä tuli ja
uusi ulkoyksikkö tulille ... vaihto kesti tunnin.

Siis tuo kaikki meni kompuran takuun piikkiin. Noin 4 viikkoa vian ilmenemisestä tuli uusi laite tilalle.
Mulle se maksoi yhden puhelun huoltoon ja sen, että en voinut lämmittää taloa sillä ... erittäin hyvin hoidettu takuu homma.

Kiitos!

J

juka

Vieras

Kehuja Porilaiselle Polar-Kylmälle:
Asennus sovittuna aikana, asiallisesti, ammattitaitoisesti ja siististi. Ei mitään yllätyksiä ylimääräisinä natinoina tai plutinoina - kaikki toimii enemmän kuin odotetusti. Asennuspäivää seuraavina parina vuorokautena oli -14 astetta pakkasta ja sitten oli lumituiskua seuraavana parina vuorokautena - ja tämä sopiva testijakso todisti kuinka tasaisesti lämpö levittäytyy ja pysyy koko asunnossa ( 80:n neliömetrin kolmio korotetuilla sisäkatoilla ) - mittasin valitun lämpötilan pysyvyyden ja tasaisuuden; olen positiivisesti yllättynyt.
Suosittelen Polar-Kylmää ja Toshibaa - hyvä yhdistelmä. :)

Maalainen

Vakionaama

Pumpu (Mitsu fd25) nyt ilman ongelmia vuoden pelannut, joten pumpun asentajalle ja myyjälle kehuja. Päivän tarjoukset ko. toimijalta tästä:
http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=5165.0
Paha kehua/haukkua "jälkihoitoa" kun sellaista ei ole vielä tarvinnut ;)

S

Spertsa

Vieras

Noin vuosi takaperin tuli fd-25 KylmäCenteristä Oulusta. Asentaja ei turhia hoppuillut, mutta kun oli kiinteähintainen asennus niin eipä tuo haitannut.
Mitään ongelmia ei tähän mennessä ole ollut.

P

papepe

Vieras

Lämpömaailma Pori !
Asennus kävi hienosti, roskat siivottiin ja pahvit vietiin mukana.
Yläkertaa jäähdyttää sanyo pumppu. Viilentää hienosti, koko vintin.
Samalla reissulla alakerran appliance sai uudet liitokset ja kylmäaineet sisäänsä.
Kiitos !

C

c`sereno

Vieras

Poistettu viesti jossa ei ollut aloitusviestin vaatimaa sisältöä. Eli ei kehuja millekään yritykselle. /Samppa

Rakennusmetsuri

Maalämmöllä

GadSat toimitti pumpun asennuksineen tänne eteläiselle Pirkanmaalle.
Mies tuli paikalle silloin kun oli sovittu, Paulin työjälki oli teknisesti ensiluokkaista ja hinta oikealla tasolla.
Eipä jättänyt moitteen sijaa. Päinvastoin! Palvelu on kokonaisuudessaan loistavaa.
Kohta muuttuu kelitkin toivottavasti sellaisiksi, että päästään säästämään. Nyt pumppa on vielä offilla koska lämmitystarvetta ei ole.

Itseäni tämä ei haitannut, mutta sanonpa silti palvelun kokonaislaatua rakentavana kehitysehdotuksena:
Joku lattioistaan tarkempi sanoa, että kannattaa käyttää hommissa helposti puettavia/riisuttavia sandaaleita asennuskenkinä.
Ramppaamista ulkona ja sisällä tulee paljon, jolloin kenkien mukana kulkeutuu helposti paljon hiekkaa sisälle kun kenkiä ei riisuta.
Sandaalit on helppo potkaista ovelle ja hypätä niihin kun tulee taas ulkona käyntiä.

Tällaiset pikkujutut saattavat olla jollekin tarkalle ihan oleellinen palvelukokemukseen vaikuttava seikka.
Pahimmassa tapauksessahan siihen parkettiin voi tulla jopa skraiduja kaupantekijäisiksi. Silloin asiakkaan kannalta on ihan sama onko pumppu hyvin vai huonoti asennettu, päällimmäinen mielessä oleva seikka on varmasti se, että firma tuhosi mun lattiat.

Täydellisyyttä hipova palvelukaan ei saavuta koskaan absoluuttista täydellisyyttä. Sulla on Pauli mahikset päästä kuitenkin pikku säädöllä hyvin lähelle. Kannattaa pistää tämä korvan taakse!

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Rakennusmetsuri sanoi:
Itseäni tämä ei haitannut, mutta sanonpa silti palvelun kokonaislaatua rakentavana kehitysehdotuksena:
Joku lattioistaan tarkempi sanoa, että kannattaa käyttää hommissa helposti puettavia/riisuttavia sandaaleita asennuskenkinä.
Ramppaamista ulkona ja sisällä tulee paljon, jolloin kenkien mukana kulkeutuu helposti paljon hiekkaa sisälle kun kenkiä ei riisuta.
Sandaalit on helppo potkaista ovelle ja hypätä niihin kun tulee taas ulkona käyntiä.

Asennusmatto voisi kulkea asentajan mukana, roskat kertyisivät siihen (sisäyksikön pahveja voi myös käyttää). Toinen vaihtoehto olisi siniset pussukat ulkokenkien päälle jalkaan aina kun menee sisälle hommiin. ;)

Lipokkaita ei voi asentaja oikein pitää, kun välillä usein joutuu nousemaan A-tikkaille. => Turvallisuuskysymys.
Tietenkin sade, pakkanen, tippuvat esineet ja sähköiskun vaarakin rajoittavat työkenkien valintaa.

Nyt meni kyllä mullakin offtopic, mutta vinkiksi vaan kaikille asentajille (ei pelkästään ILPien asentajille). /janti

Både

Kylmämestari

janti sanoi:
Rakennusmetsuri sanoi:

Asennusmatto voisi kulkea asentajan mukana, roskat kertyisivät siihen (sisäyksikön pahveja voi myös käyttää). Toinen vaihtoehto olisi siniset pussukat ulkokenkien päälle jalkaan aina kun menee sisälle hommiin. ;)

Lipokkaita ei voi asentaja oikein pitää, kun välillä usein joutuu nousemaan A-tikkaille. => Turvallisuuskysymys.
Tietenkin sade, pakkanen, tippuvat esineet ja sähköiskun vaarakin rajoittavat työkenkien valintaa.

Nyt meni kyllä mullakin offtopic, mutta vinkiksi vaan kaikille asentajille (ei pelkästään ILPien asentajille). /janti

Tai vaihtoehtoisesti asiakas itse laittaa lattiolle joissa kuljetaan/asennetaan jonkin "rönttämaton" tai vastaavan.
Sen verran oma-aloitteisuutta ta viitseliäisyyttä pitää olla.
Asentajalle kun maksetaan pumpun asentamisesta,ei pintojen/lattioiden suojaamisesta tai siivomisesta.
eihän konttorirottakaan kanna pahvilaatikkoa jonka joku FedEx tuo firman tiskille,vaan soittaa jonku varastosta sen hakemaan.

aapo82

Jäsen

Meille asennettiin elokuun lopulla Mitsubishin FD25. Asentajana ja myyjänä Konehuolto Toppinen Turusta. Kokonaisuuteen ollaan todella tyytyväisiä. Ei muuta negatiivista kuin ehkäpä se, että hinta ei suinkaan ollut edullisesta päästä, vaan sieltä toisesta... Mutta niinhän se vaan joka paikassa on, että hyvää ja halpaa ei voi saada samalla kertaa.

Myymälässä oli useita malleja esillä, joihin oli helppo tutustua. Myyjä jaksoi esitellä ne meille todella yksityiskohtaisesti ja omistautui meidän palvelemiseen, vaikka myymälään alkoi tulla muitakin asiakkaita ja puhelimet pirisivät.

Asentaja kävi hyvissä ajoin ennen varsinaista asennuspäivää tarkistamassa paikan, neuvoi maatelineen pedin rakentamisessa ja laski vielä tarkemman hinta-arvion (max.) asennuksesta.

Varsinaisena asennuspäivänä asentaja saapui sovittuna aikana paikan päälle. Henkilötyypiltään mukava, rento ja kaiken lisäksi äärimmäisen ammattitaitoisen ja luotettavan/vakuuttavan oloinen. Katsoi silmiin kun keskusteltiin, kuunteli mitä minulla oli sanottavana/kysyttävänä ja käyttäytyi oikein mallikkaasti. Työskentely oli sujuvaa ja kaikesta näki, että asentaja todella koko ajan tiesi mitä on tekemässä. Työn jälki on siistiä, mistään kohdasta ei ole mitään valitettavaa. Niissä asioissa, joissa oli joitain vaihtoehtoja/mielipidejuttuja, hän kysyi minulta että miten toimitaan.

Itse tekniikan ihmisenä olen monesta asiasta kiinnostunut ja haluan kuulla selityksen, joten keskeytin asentajan asennuksen aikana varmaan mointa kertaa. Kaikesta huolimatta hän jaksoi juurta jaksaen selittää ja vastata syvällisiin kysymyksiini. Ruokailun ja kahvitauon aikana muun muassa juteltiin paljon ihan yleisiä asioita ilmalämpöpumpuista ja hänen kohtaamista tilanteista. Kaikista näistä kaikui perimmäisenä se - että asentajalla on valtava kokemus näistä laitteista.

Paikkojen siivoukset ja roskien poisviemiset olivat sanomattakin selvää!

Lasku tuli kotiin muutaman päivän päästä ja hinta-arvio piti.

Todella lämpimät suosittelut!

SEL

Jäsen

Pääkaupunkiseudulla suosittelen Ilmalinja Oy:tä. Kilpailutin Nilan EC:n vaihdon ja tämä oli ainut neljästä yrityksestä, joka ensinnäkin teki tarjouksen tarjouspyynnön perusteella ja itse asennus meni todella mallikkaasti. Suositteleen lämpimästi.

V

Varkenjaab

Vieras

Kovan pähkäilyn ja tutkimisen päätteeksi päätin ostaa taloon viimein ILP:in ja nimenomaan Mitsubishin FD25.

Olin vähän tutkinut jo aiemminkin lähialueen (Keski-Uusimaa) Mitsu-valtuutettujen asentajien tarjouksia, ja kun Tmi Tarmo Vähäkangas Mäntsälästä oli tehnyt kaverini kanssa hyvät pumppukaupat niin kävin sitten katsomassa sitä asennusta ja asentajan toimintaa ja kyselemässä itsellekin tarjousta. Kilpailukykyinen tarjous tuli ja muutenkin vakuutti! On asentanut ison määrän pelkästään jo näitä Mitsubishin pumppuja. Ja muitakin merkkejä..

No, kaupat tehtiinkin ja työn jälki oli siisti, samoin palvelu muutenkin täyden kympin arvoista!

Todellakin suosittelen! Ja pumppukin pelaa hyvin! :)

F

felon

Vieras

Pienen harkinnan jälkeen tuli hankittua Hitachin Ras-18SX8 viime syksyllä ja toimii kuin junan vessa.
Asennuksen hoiti hienosti Helsingin kylmäpalvelu ja tuntui olevan tietoa taitoa kylmäalasta enempikin,kun perus pumppuasentajilla. Asennuksesta 10 ja helpotti vaikeassa laitevalinnassa mielestäni onnistuneesti.

T

Tinakenkapoika

Vieras

Omalta kohdaltani suosittelen keski-suomen/jyväskylän alueella Matthias Fried Oy:tä. Tulivat tarkastamaan rikkoutuneen toisesta paikasta ostetun koneen ilman veloitusta,vika selvisi 10:ssä minuutissa.

O

oiva

Vieras

CIAT Finland väki ja Arto Majuri ansaitsee maininnan erittäin hyvästä asiakaspalvelu asenteesta. Hän osasi esittää heti hinnallisesti asiallisen ja juuri kohteeseen sopivan tarjouksen ja antoi vastauksia asioista tietämättömän kyselyihin. Toiminta on ollut joustavaa ja heiltä uskaltaa tilata lämmitysjärjestelmän vaikka ei itse jaksa perehtyä kaikkeen tekniikkaan perusteellisesti. Sopii ns. avaimet käteen toimittajaksi.

Ciat tuottaa nyt lämpöä ja ranskalaiset ilmeisesti osaavat tehdä muutakin kuin patonkia ja rasvaperunaa. ;D

K

Kylmäpiiri

Vieras
Kehuja

Taloyhtiössä ovat laittaneet joki Daikin tai Mitsun ilmalämpöpumpun. Viimesin asennettiin kesäkuun alussa. Asentaja oli Seinäjoen St1 Energiamarketista. Hoiti homman tosi tyylikäästi. Netissä kuva naapurin asennuksesta.

www.penp.fi

sawe

Tulokas

Kempeleeseen 74,5 neliön rivariin laitettiin myyjän suosituksen mukaisesti Mitsubishi FD25VABH.
Perjantaina asennus, lauantaina rikkoutui ja maanantaina uusi laite seinällä !
Tämä on poijat palvelua, isolla P:llä.

Ja asennus oli avaimet käteen, eli kaikki tarvittavat tilpehöörit kuulu hintaan, samoin ku sähkötyöt!

http://www.ilmalampopumppu-oulu.fi/
Kiitokset Markku Hannulalle.

Tarkennus: sisäyksikkö vaihdettiin, toivotaan että maahantuoja kertoo mikä yksilössä oli vikana.

R

RaimoW

Vieras
KKH-Luomalle kiitokset

Kiitokset nopeasta ja täydellisestä asennuksesta. Jari kävi ja laittoi Mitsun FD25:n seinälle ja hienosti toimii. Asennuksesta 10 pistettä. Olihan helppoa tuommoinen avaimet käteen toimitus. Puhelin tilauksesta 2 päivää kun nauttii viileästä.
Suosittelen!

T: RaimoW

S

Speedy Gonzales

Vieras

Konehuolto Jorma Heikkonen / Paavo Sääskilahti (0400-520772) asensi Toshiba RAS-13:n Klaukkalaan, firma sijaitsee Riihimäellä mutta tekee ymmärtääkseni asennuksia suunnilleen Tampereen eteläpuolen alueelle.

Asentaja oli paikalla silloin kun oli sovittu ja asennus sujui kuin elokuvissa niin että tällainen nelikymppinen pikkupoika ihasteli kun ammattimies on asialla. Työn jälki parempi kuin olisin uskaltanut kuvitella. Asentajan asenteesta työhönsä ja asiakkaaseen kertoo minusta paljon esim. se, että kun oikea käsi piteli poraa niin vasemmassa kädessä oli imurin suutin - näin asennuksesta ei paljon roskaa syntynyt ja jos jotain syntyi, se siivottiin pois.

Uskallan Paavoa suositella varauksetta, lisäksi firmalla on AAA-luottoluokitus joten on syytä olettaa että mahdollsia takuuasioita hoidettaessa myyjä on edelleen kartalla.

M

Makke73

Vieras
THN Group Oy. Täällä sain hyvää palvelua! Homma pelaa! Suosittelen!

Terve,

harvoin tulee kehuttua laitteiden takuu tms. huoltoja, mutta tänään sellainenkin ihme tapahtui. Omasta VILP:stä oli kylmä-aineet karanneet viikonloppuna ja laite antoi vikakoodia (koodi E49 Mitsu Heavy Industries 100VS). Soitin THN-Gruopille tänään ruokatunnin jälkeen 12.30 ja vika oli korjattu 14.30 mennessä. Taitaa olla Suomen ennätys, jollei muuten ainakin Turun ennätys. Tuuria oli siinä että poika oli päässyt koulusta ja oli kotinurkilla sekä se että THN:n heput olivat samoilla nurkilla kuin talomme.
Olin jo henkisesti odottanut parin viikon odotteluun, mutta kerrankos sitä yllättyy positiivisesti.

Siitä julkinen kiitos THN:n Groupille ;D

Marko S.

T

TehoPetteri

Vieras

Ostin Sharp:n JHR 09 ILP:n Energia Expert Oy:lta Tampereelta ja
Kylmä- ja Kuumahuolto Matikka kävi asentamassa.

Pumppu on toiminut loistavasti jo 4kk, jäähdytti hienosti kesällä ja nyt lämmittää mukavasti.

Asentaja teki silloin n. 6 tuntia töitä ja vanhaan rintamiestaloon saatiin siisti ja laadukas asennus.

Ei voi kun kehua sekä myyjää, että asennusliikettä.

sulo2604

Jäsen

Mitsubishi FD-25 ja asentajana VTH-kylmä Tampereelta. Putkitus yläpohjassa villassa ryömien ja ulkoyksikkö maatelineelle. Kauttaaltaan siisti ja laadukas asennus, olen erittäin tyytyväinen. Työnjohtajana toimi 3v poikamme.

I

ILPmies

Vieras

IVT 12KRH-N tuli kotiin, sisäyksikkö tuulikaapin oven päälle, ulkoyksikkö kuistille maajalustalla. IVT Center Lohja hoiti asiakaspalvelun ja asennuksen nopeasti ja ammattitaitoisesti. Läpiviennit ja koteloinnit ovat enemmän, kuin laadukkaat. Käyttöopastusta ei voisi enää paremmin antaa. Pelkkää plussaa, suosittelen!

Back
Ylös Bottom