Toshiban "itse puhdistus toiminto"?

jukkanen

Aktiivinen jäsen
Minkälainen on käytännössä Toshiba Daiseikai -esitteissä mainostettu "itse puhdistus toiminto"?
Mitä se tekee ja onko siitä hyötyä?
Minkälainen puhdistus ja minkälaisilla väliajoilla tulee käyttäjän itsensä suoritettavaksi?

sebbe

Jäsen
Vs: Toshiban "itse puhdistus toiminto"?

Jos laite on ollut jäähdytyksellä enemmän kun 10min ja se sammutetaan, jää puhallin käymään muutama minuutti jotta kondenssivesi kuivuu. Eikö olekin hienoa?

jukkanen

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Vs: Toshiban "itse puhdistus toiminto"?

sebbe sanoi:
Jos laite on ollut jäähdytyksellä enemmän kun 10min ja se sammutetaan, jää puhallin käymään muutama minuutti jotta kondenssivesi kuivuu. Eikö olekin hienoa?

Tarkoittaako Toshiban "itse puhdistus toiminto" tosiaan tuota?
Eikös tuota muun merkkisissä laitteissa kutsuta enemmän tyyliin "kennon kuivaus" tms.?

Eikö tästä ole kenelläkään parempaa tietoa? Luulisi kai käyttöohjeista edes jotain löytyvän? Myös käyttäjän suoritettavaksi tarkoitettujen puhdistusten suositeltu aikaväli olisi tärkeä tieto? :eek: ???

----

MUOKS:

Äh, ilmanko kysymykseeni ei vastattu, löytyihän vastausta osittain jo tuolta viestiketjusta:
http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=5.0

Eli:
1) Mitä tarkoittaa sisäyksikössä lukeva "S.CLEAN" -kohta? Liittyykö siihen jokin toiminto?

Nimi SELF CLEAN on harhaanjohtava ja ei tarkoita puhdistusta vaan kuivausta. Kuivaustoiminto kytkeytyy päälle, jos laite sammutetaan ja se on ollut vähintään 10min. käytössä joko jäähdytys- tai kuivaustoiminnolla (COOLING tai DRY).

Kuivaus kestää 2 tuntia jos laite ollut päällä alle tunnin.
Kuivaus kestää 4 tuntia jos laite ollut päällä yli tunnin.

Kuivaustoiminnossa sisäyksikön puhallin pyörii ihan pienellä nopeudella ja ilmanohjain on vähän auki. Jos haluat keskeyttää kuivaustoiminnon, niin painat POWER-nappia kaksi kertaa peräkkäin.

Tarkoittaako esitteessä oleva "itse puhdistus toiminto" nyt tosiaan tätä kuivausta? Jos näin on, taitaa kyseessä olla ns. pahempi kusetus. :mad:

Back
Ylös Bottom