Minulla pari ILPiä talossa /yksi per kerros). Ongelma on koleus kesällä jäähdytysaikaan kun käytännössä jäähdytämme vain yläkerran koneella. Taloon tulee ilmanvaihdon kautta kuitenkin jatkuvasti kosteaa ulkoilmaa joka sitten jäähtyy talossa 3-4 astetta jolloin suhteellinen kosteus nousee entisestään.
Nyt pitäisi keksiä miten saisi taloon keskusjäähdytys ja kuivaus tuloilmakanavaan jotenkin järjellisellä kustannuksella.
Tarjous minkä olen saanut sisältää kaksi vaihtoehto (jotka pyysin).
1. ILP jossa IV-kanava sisäyksikkö : 3600e
2. twini ILP jossa IV-kanavayksikkö ja normaali sisäyksikkö : 4200e
Tuo kakkosvaihtoehto korvaisi yhden olemassa olevista ILPeistä.
MUTTA mutta kun tuo hintataso on aika hurja. Liikkeen mukaan kanavayksiköitä myydään hyvin vähän ja siitä syystä niiden hinta on aika hurja. Kanavayksikössä on langallinen kauko-ohjain joten mikään pelkkä kenno se ei ole.
Periaatteessa IV-kanva ILPille riittäisi joku 300W ottotehoinen kompressori hienosti.
Onko ainoa edullisempi vaihtoehto, ostaa halppis ILP ja rakentaa sisäyksikkö uuteen koteloon jonka läpi tuloilma kulkisi?
Nyt pitäisi keksiä miten saisi taloon keskusjäähdytys ja kuivaus tuloilmakanavaan jotenkin järjellisellä kustannuksella.
Tarjous minkä olen saanut sisältää kaksi vaihtoehto (jotka pyysin).
1. ILP jossa IV-kanava sisäyksikkö : 3600e
2. twini ILP jossa IV-kanavayksikkö ja normaali sisäyksikkö : 4200e
Tuo kakkosvaihtoehto korvaisi yhden olemassa olevista ILPeistä.
MUTTA mutta kun tuo hintataso on aika hurja. Liikkeen mukaan kanavayksiköitä myydään hyvin vähän ja siitä syystä niiden hinta on aika hurja. Kanavayksikössä on langallinen kauko-ohjain joten mikään pelkkä kenno se ei ole.
Periaatteessa IV-kanva ILPille riittäisi joku 300W ottotehoinen kompressori hienosti.
Onko ainoa edullisempi vaihtoehto, ostaa halppis ILP ja rakentaa sisäyksikkö uuteen koteloon jonka läpi tuloilma kulkisi?