Ulkoyksikkö pysähtyy Sharp

hese1

Tulokas
Sharp AE-Z35TR pari vuotta vanha ulkoyksikkö ei toimi sähkökytkennän 2 on 24v onko oikein. Turvakytkimestä kun katkaisee virrat ja laittaa päälle niin ulkoyksikkö lähtee hetkeksi päälle. Sammuu hetken kuluttua eikä lähde enää käyntiin. Kannattaako tämmöistä korjata vai tilata uusi.
 

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom