Sharp AE-Z35TR pari vuotta vanha ulkoyksikkö ei toimi sähkökytkennän 2 on 24v onko oikein. Turvakytkimestä kun katkaisee virrat ja laittaa päälle niin ulkoyksikkö lähtee hetkeksi päälle. Sammuu hetken kuluttua eikä lähde enää käyntiin. Kannattaako tämmöistä korjata vai tilata uusi.