Ultimate 12 Inverter vai Delonghi Invertteri DCL 25 vai?

A

Ahmaboy

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
mijo taitaa olla myyntimies, sen verran paljon oli linkkejä ja vähän muuta sisältöä...

M

mijo

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
No ei ihan

vaan tällainen normi insinöörin renttu. Mutta kerrohan mitä mijo myy ;)

Tuli vaan laitettua talo suoralla sähkölämmityksellä ja sellaista järkevää, varmatoimista sähkölaskun supistajaa mietin.

Kaikkeen tekniikkaan ihastuneena kiinnostaisi lämpöpumput, mutta kokemuksista en ole oikein vakuuttunut - siksi mietin mahdollisimman edullista tapaa tutustua tuohon jääkaappiihmeeseen. Kokemukset yksikköjen jäätymisistä ja toimimattomuuksista tosin ei oikein innosta. Ja ystäväperheen massavaraajat idioottivarmalla tekniikalla kiinnostavat - kun on saanut tutkailla hyötyjä ja sähkölaskun suuruutta.. - toisaalta massavaraaja toimii myös -30 pakkasella..

Tokihan näillä foorumeilla tahtoo olla keskustelu ongelmapainoitteista, mutta suodattamallahan palstoja tulee luettua muutoinkin. Pahoittelut siis ylenmääräisestä linkittelystä - en vain jaksanut copypastata (ja jotenkin linkitys mielestäni kuuluukin tällaiseen nettikeskusteluun). Mutta toki kaikki ideat ja kokemukset kiinnostavat :)

F

Freeze

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
:cool:
Pidä näpit irti Ultimatesta jos haluat pysyä erossa ongelmista.
De longhin vehkeisiin en osaa sanoa puolesta, enkä vastaan.
Tosin Kylmäaineesta ei puhuttu mitään ja tehoja ilmoitettiin BTU:na se vähän tuoksahtaa. hmm.
Sijoita mielummin hyvään laatuun ja osta sieltä mistä saat ammattilaisen asennuksen. Ongelmat vähenee ja kone toimii.

S

SamiR

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
Kun ostaa tunnetun laatumerkin niin ei voi kovin pahasti pettyä.
Pätee aika moneen asiaan.

Varmaan noi kaikki merkit joille on tässä foorumissa oikein oma osio ovat ihan päteviä. Itse ostin Panasonicin tarkoituksenani lämmittää sillä tulevaa aitotalliani. Ei ollut edes pahan hintainen.

glocker

Aktiivinen jäsen
SamiR sanoi:
Varmaan noi kaikki merkit joille on tässä foorumissa oikein oma osio ovat ihan päteviä. Itse ostin Panasonicin tarkoituksenani lämmittää sillä tulevaa aitotalliani. Ei ollut edes pahan hintainen.

Kokemusperäisesti voin todeta että itselläni ei ole täällä parjatusta merkistä koitunut harmia. Ei sellaista jäätymiskäyttäytymistä mitä osasta merkkilaitteita voi lukea omilta osioiltaan. Saati epäilyttäviä vikakoodeja, moottoririkkoja, vastusvikoja, resonointia tai napsumista. :shock:

kopkop.

S

SamiR

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
glocker sanoi:
Kokemusperäisesti voin todeta että itselläni ei ole täällä parjatusta merkistä koitunut harmia. Ei sellaista jäätymiskäyttäytymistä mitä osasta merkkilaitteita voi lukea omilta osioiltaan. Saati epäilyttäviä vikakoodeja, moottoririkkoja, vastusvikoja, resonointia tai napsumista. :shock:

kopkop.

No joo, minulla nyt ei ole vielä oikeastaan mitään kokemusta mistään lämpöpumpusta. Eilen asennettiin Panasonic ja siellä se hurnuttaa autotallin seinällä. Olen vaan yleensä pitänyt sellaista periaatetta että en osta mitään yli 100€ laitetta jonka valmistajasta en tiedä yhtään mitään. On toiminut tähän asti...koputetaan puuta :roll:

glocker

Aktiivinen jäsen
Vs: Ultimate 12 Inverter vai Delonghi Invertteri DCL 25 vai?

No joo, minulla nyt ei ole vielä oikeastaan mitään kokemusta mistään lämpöpumpusta. Eilen asennettiin Panasonic ja siellä se hurnuttaa autotallin seinällä. Olen vaan yleensä pitänyt sellaista periaatetta että en osta mitään yli 100€ laitetta jonka valmistajasta en tiedä yhtään mitään. On toiminut tähän asti...koputetaan puuta :roll:

Onhan merkin taustalla toki suuri valmistaja. No, joko itselläsi on merkkilaitteen hankinnan jäkeen autotalli pyyntilämpötilassa? ::)

S

SamiR

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
Vs: Ultimate 12 Inverter vai Delonghi Invertteri DCL 25 vai?

Kyllä tuo nyt vihdoinkin on pyyntilämpötilassa. Vähän tossa piti aluksi ihmetellä laitteen toimintalogiikkaa, mutta nyt kun se on selvinnyt niin pelittää ok.

Back
Ylös Bottom