Ultimate 18 Super inverter

E

eeros

Vieras
Mitä vikoja näissä Ultimate pumpuisa on,onko vika kun kuulemma on tehty Kiinassa,hintaluokka on ainakin plussan puolella.
tuo supr 18 maksaa tarjouksessa 880e,siihen sisältyy kaikki jopa tyhjiöpumpun laina sekä kotiinkuljetus,pumppu on 250neljöön olisi kiva tietää asiantuntijoilta enemmän.

Samppa

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Vs: Ultimate 18 Super inverter

Siirsin tämän keskustelualoituksen tänne, oikeammalle alueelle. Täällä on muutoinkin käyty jo aika paljon läpi Ultimaten pumppuja. Tyhjiöpumpun lainaan voisi kommentoida sen verran, että näiden itseasennus on kielletty (YM:n kanta). Siitä lisää täällä:

http://lampopumput.info/foorumi/index.php/topic,415.0.html

Hakuun jos kirjoitat esim. Ultimate, tai Ultimate 18, niin löytyy aiempia keskusteluja aiheesta.

V

vokke

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Mutta sullahan on tuollainen ultimate 12? Mä tilasin just ultimate 13 ja sieltä tulleessa lapussa oli et niissä on joko mitsun, panasonikin tai olikohan se hundain kompura, vähä mallista riippuen.

T

teukka

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Käsitin tuon glockerin kirjoittaman siten, että lämpöpumpun hankinta ja käyttäminen yleensä näiden keskustelujen perusteella on kyseenalaista. Ainakin minä olen paljolti sitä mieltä. :cool:

V

vokke

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

jep jep. Itsellä on muutenkin niin edullista lämmitystä alle 100 e kuussa 225 neliöö, että ositin pumpun lähinnä mukavuuden takia. Jos se jotain talvella säätää, ilmastoin ne säästöt sitten kesällä harakoille... ::)

T

tuomko

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Millä noin edullista on lämmittää? Ja mitkä ovat olleet hankintakustannukset?

V

vokke

Vieras

Öljy ja ilmaiset puut. 143m2 talo ja 82m2 autotalli. Kattila ja romut makso 4000e ja lattiavesikierrot 2000e. Nyt meni alle 2000litran vuosikulutus ja n.60 senttiä litra. -04 valmistunut hirsitalo, jossa 215mm hirsi ja katossa 400mm puhallusvillaa ja autotallissakin on 200mm villaa seinissä ja 350mm katossa.

S

stonexis

Vieras

Olen ollut muuten tyytyväinen pumppuun (kesällä oli oikeinkin hyvä) muuten, mutta lämmityskauden alkaessa huomasin, että ulkoyksikkö kuuraantuu. Sain Ultimatelta uuden ohjausmoduulin ulkoyksikköön. Vaihdon yhteydessä huomasin, että punainen ja valkoinen liitin olivat menneet ristiin (ilmeisesti käyttävät värisokeita asentajia). Vaihdoin kuitenkin yksikön ja samalla ko. piuhat. Sen jälkeen homma lähti toimimaan.

Back
Ylös Bottom