Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Annas kun arvaan: Siksi koska niin moni joka ei ole ultin pumppua koskaan nähnytkään on niitä haukkunut...?Osaako kukaan kertoa miksi Ultimaten täytyy keräillä referenssejä.

Pumppis sanoi:Vakuuttavuutta lisää asiakkaiden nimet: a,b,c,d,e...huoh...
Ja jos sivun otsikkona on kehuttavan laitteen toimittaja, kuka uskoo :![]()

52aok sanoi:Edelliseen:
"Molemmat pumput asenti sama tuttavaasentaja, joten asennus virheestäkään ei ole kysymys. "
Ei kai tuo tarkoita että kun "tuttavaasentaja" on asentanut kaksi laitetta , niin ei tule virheitä.?![]()
glocker sanoi:Kaikki mitä kirjoitetaan on totta, varsinkin suomi24 palstoilla. Jos näistä pitää valita, niin ennemmin kyllä luotan TM:n testiin
Tekeekö se tekstin luotettavammaksi, että linkitetään täältä muille palstoille ja sieltä takaisin..
Sulatuksen suhteen ilmalämpöpumpun ääriolosuhteet ovat suojakelillä ja pikkupakkasilla. Kovilla pakkasilla sulatusta ei tarvita läheskään niin usein ilmankosteudesta johtuen.
Meillä voi tulla etelä-pohjanmaalle katsomaan Ultimaten sulatusta kelillä kuin kelillä, tähän saakka on toiminut moitteetta.Toinen talvi menossa.
Drummer sanoi:Jos et usko ihmisten puhuvan totta niin miksi sitten luet näitä viestejä?
että olen hyötynyt palstasta ja asiantuntevien vakiokirjoittajien tuomasta tiedosta paljon enemmän mitä itse olen pystynyt tänne tuomaan.glocker sanoi:Drummer sanoi:Jos et usko ihmisten puhuvan totta niin miksi sitten luet näitä viestejä?
Tämän voi helposti tulkita myös kääntäen.
Sopiva kriittisyys on järkevää asiayhteydestä riippumatta.
Ensinnäkin toin esiin oman referenssiarvion, joka on todennettavissa. "Uskon" enemmän testitulokseen suuntaa-antavana sekä omiin kokemuksiin, kuin joidenkin tahojen paniikinomaiseen lobbaukseen alkaen joulukuusta 2006.
Sinänsä täällä on ainakin ennen ollut hyviä juttuja, mielenkiintoisia kokeiluja ja tietoa tekniikasta - toki myös viihdykettä. "Uskon"että olen hyötynyt palstasta ja asiantuntevien vakiokirjoittajien tuomasta tiedosta paljon enemmän mitä itse olen pystynyt tänne tuomaan.
Ehkä seuraavaan taloon hankin sitten toisen merkkisen laitteen.Jos otetaan varmuudella, niin tiedän ainakin mitä kannattaa välttää pelkkien ristiriitatekijöiden ja hintaluokkaansa nähden ilmeisen sekundan vuoksi.
Tarkoitit ääriolosuhteillasi ilmeisesti lapin kovia pakkasia. Tätä ainakin on suomessa testattu täydellä teholla ajettuna.
Mukava lukea olevansa typerä kritisoituani suomi24 foorumilta lainattua outoa yhden viestin miehen tekstiä.
Miten ei voi muistaa mallia?
Tuttava-asentaja laadun tae? Tukesin hyväksymä asentaja toivon mukaan kuitenkin.
Miten voi olla "välillä rikkikin", mitäs välillä on tehty?
Miten niin jäässä? Onkohan myyjään oltu yhteydessä vaan ihmetelty kun satoja euroja maksava laite on välillä rikkikin?
Onko varastettu kun ei maksanut käytännössä mitään?
glocker sanoi:Minullakin on myös Humax, mallia PVR-9200Twin, muistinpas
Autotalliin kannattaa tarkastella lämpöpumppua, jonka lämpötilasäädön saa asetettua riittävän alas ja että se myös toimii sillä.