Ultimate

T

TKT55

Vieras
Vs: Ultimate

Minulla on Gree GWHD12A yläkerrassa. Parhaimman hyötysuhteen saa ajamalla mahdollisimman pienellä teholla, joka on tässä tapauksessa noin 460 W. Tällä tavoin -3 C ulkolämpötilassa COP on 2,1 tai parempi. Huoneen lämpötilan laskettua 21 C asteeseen Gree käynnistyy asetusarvolla 21 C tai 22 C. Kun laite on käynnistynyt asetusarvon voi laskea ensin 21 C asteeseen ja jonkin ajan kuluttua 20 C asteeseen. Tällöin Gree lämmittää minimiteholla kunnes lämpötila huoneen yläosassa nousee noin 25 asteeseen, jolloin Gree sammuu. Tämä Gree lienee sama kuin Ultimate 13.

Olen saanut -8 C ulkolämpötilassa lukemia COP yli 2 kun ottoteho on 640 W. Täydellä teholla COP on alempi.

Osateholla sisäyksikön ja ulkoyksikön putkissa virtaavan kylmäaineen lämpötilaero on pienempi, jolloin myös COP on parempi.

Green sulatusjaksojen välit ovat noin 3-4 tuntia. Gree ulkoyksikön putkisto jäätyy umpeen hitaasti alhaalta ylöspäin. Sulatus alkaa kun ylin neljännes enää päästää ilmaa läpi. Tässä vaiheessa myös COP on muutaman kymmenyksen huonompi kuin juuri sulatuksen jälkeen.

JukkaI

Aktiivinen jäsen

Oliko TKT55 tuo Sinun Gree niitä k-kaupan valmiiksi tyhjiöityjä juttuja? Mitä tapahtuu laitteessasi pitkän sähkökatkon jälkeen? Muistaako viimeisimmät asetusarvot ja pyynnit?

V

vokke

Vieras

Olen ollut siinä luulossa että ne pysyvät aina kaukosäätimessä muistissa... Taidan olla väärässä??

Back
Ylös Bottom