P
popposim
Vieras
Pumppu on ollut pois päältä jo yli kahdeksan viikkoa. Syyskuussa halkesi kylmäaineputki ilmeisesti
valmistusvian takia. Kylmälaiteasentaja kävi heti illalla kiertämässä venttiilit kiinni jottei kylmäainetta
pääse enempää karkuun ja hän lupasi korjata tuon vioittuneen putken, kunhan ensin saisin luvan ULtimatelta.
Ilmoitin heti Ultimatelle huoltoon tapahtumasta ja sain sieltä luvan korjauttaa putken kohtuullisin
kustannuksin. Tämä ensimmäinen asentaja teki kuitenkin oharit ja ei ilmoittanut luvattuna ajankohtana
itsestään mitään. Taisi soittaa sitten seuraavalla viikolla, oli kuulemma saanut työtilauksen, josta ei
voinut kieltäytyä (=rahakkaamman). Olisi voinut edes soittaa ja sopia korjausajan. (Tuon kaksi viikkoa
lasken omaan piikkiini.) No, olin jo kerennyt ilmoittaa asiasta Ultimatelle ja sieltä tulikin viesti,
jossa huolto käsitykseni mukaan oli tilattu.
Kun neljän viikon kuluttua tiedustelin, mitä asialle mahtaa kuulua,
niin vastaus oli jotenkin tähän tyyliin, että huoltoa ei ollutkaan tilattu. Olin saanut vahingossa
huoltoliikkeelle lähetetyn sähköpostin vain omaan osoitteeseeni! Olisi vaatinut vain hiukan huolellisuutta
Ultimaten huoltomieheltä, jotta tätä ei olisi tapahtunut. Toki ymmärrän sen, että virheitä sattuu kaikille, myös minulle.
Kun sitten tiedustelin osallistumista lämmityskustannuksiin tuon virheen takia niin vastaus oli: "Takuuaikana
korvaamme varaosat ja asentajakustannukset, kun / jos kyse on laiteviasta".
Nyt tässä on odotettu pumpun korjausta yli kahdeksan viikkoa! No, kulutus on ollut aika pientä, kun ei ole sähkövastukset olleet päällä sen jälkeen, kun totesin, että vuorokautinen kulutus oli 115 kWh (=yli 10 €). Onneksi on tuo kaksoispesäkattila, jolla varaajan voi lämmittää! Menee vaan puita niin pirusti. Ja keittiössä on puuhella, jota voi lämmittää.
Niin, ja ultimatelta hankittu ilp pitää peruslämmön yllä yläkerrassa.
Millähän saisi tuon kylmälaiteasentajan käymään paikalla???
valmistusvian takia. Kylmälaiteasentaja kävi heti illalla kiertämässä venttiilit kiinni jottei kylmäainetta
pääse enempää karkuun ja hän lupasi korjata tuon vioittuneen putken, kunhan ensin saisin luvan ULtimatelta.
Ilmoitin heti Ultimatelle huoltoon tapahtumasta ja sain sieltä luvan korjauttaa putken kohtuullisin
kustannuksin. Tämä ensimmäinen asentaja teki kuitenkin oharit ja ei ilmoittanut luvattuna ajankohtana
itsestään mitään. Taisi soittaa sitten seuraavalla viikolla, oli kuulemma saanut työtilauksen, josta ei
voinut kieltäytyä (=rahakkaamman). Olisi voinut edes soittaa ja sopia korjausajan. (Tuon kaksi viikkoa
lasken omaan piikkiini.) No, olin jo kerennyt ilmoittaa asiasta Ultimatelle ja sieltä tulikin viesti,
jossa huolto käsitykseni mukaan oli tilattu.
Kun neljän viikon kuluttua tiedustelin, mitä asialle mahtaa kuulua,
niin vastaus oli jotenkin tähän tyyliin, että huoltoa ei ollutkaan tilattu. Olin saanut vahingossa
huoltoliikkeelle lähetetyn sähköpostin vain omaan osoitteeseeni! Olisi vaatinut vain hiukan huolellisuutta
Ultimaten huoltomieheltä, jotta tätä ei olisi tapahtunut. Toki ymmärrän sen, että virheitä sattuu kaikille, myös minulle.
Kun sitten tiedustelin osallistumista lämmityskustannuksiin tuon virheen takia niin vastaus oli: "Takuuaikana
korvaamme varaosat ja asentajakustannukset, kun / jos kyse on laiteviasta".
Nyt tässä on odotettu pumpun korjausta yli kahdeksan viikkoa! No, kulutus on ollut aika pientä, kun ei ole sähkövastukset olleet päällä sen jälkeen, kun totesin, että vuorokautinen kulutus oli 115 kWh (=yli 10 €). Onneksi on tuo kaksoispesäkattila, jolla varaajan voi lämmittää! Menee vaan puita niin pirusti. Ja keittiössä on puuhella, jota voi lämmittää.
Niin, ja ultimatelta hankittu ilp pitää peruslämmön yllä yläkerrassa.Millähän saisi tuon kylmälaiteasentajan käymään paikalla???